Klacht Batavus: E-bike Batavus Monaco E-go ondersteuning valt uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 110975
Gebruiker
mcs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 10-03-2014 heb ik een Batavus e-bike gekocht, waarvan de ondersteuning diverse keren uitvalt tijdens het fietsen (1e keer was binnen een maand na aankoop), terwijl de accu half vol is (3 of 4 van de 5 streepjes). Telkens terug gegaan naar de leverancier / fietsenmaker en iedere keer beloofd dat het opgelost is. Eind oktober 2014 is zelfs een software update gedaan, na de zoveelste uitval. Ook zakt de standaard regelmatig in (zodat de fiets tegen een muur moet staan) en moet de fietsenmaker de standaard met een schroevendraaier herstellen. De afgelopen 3 maanden is de trapondersteuning 2x uitgevallen en staat de fiets weer (een week) bij de fietsenmaker (en kon ik naar huis lopen). Nu zegt de fietsenmaker dat de fiets maar 1 jaar garantie heeft (en is dus verlopen); dure grap voor een e-bike van € 1.779,=

De oplossing

Een betrouwbare e-bike met goed werkende ondersteuning en degelijke standaard (i.p.v. de huidige e-bike met uitval en inzakkende standaard) OF geld terug (OF vergoeding van alle reparatiekosten zodra de ondersteuning weer uitvalt).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Batavus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mcs
    Datum
    E-bike is via de fietsenwinkel naar Batavus gestuurd en de motor vervangen. Nu kan ik max. 28 km (i.p.v. 14 km.) met een volle accu fietsen en daarna valt ondersteuning uit. Schandalig dat zo'n dure e-bike zo weinig km's kan bereiken!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mcs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry