Klacht Batavus: Gedeelte standaard afgebroken.

Conny

Mijn dochter heeft in 2009 een nwe. Batavus Mambo de Luxe gekocht. nr. BA 9157267. Deze fiets heeft een extra stevige dubbele standaard. Vorig jaar aug. 2013 is aan één kant v.d. standaard zomaar de helft van één poot afgebroken. De fiets kan nu niet meer op de standaard gezet worden. Dit is een onveilige situatie met 2 kinderen op de fiets.De fiets staat, indien ongebruikt, altijd in de schuur. Bij de betreffende rijwielhandel is navraag gedaan.( Addink Tweewielers, Zutphen.) Dit wordt echter niet vergoed. Ik vind dat dit onder de fabrieksgarantie moet vallen, vooral voor zo' n dure fiets. Ik heb zelf mijn fiets al ruim 10 jaar, hier is nog nooit wat afgebroken.
Ik hoop, dat dit goed opgelost wordt.

Ik hoop, dat Batavus een nieuwe standaard vergoed, en dat deze bij de betreffende rijwielhandel gemonteerd kan worden. Het is toch ondenkbaar, dat er maar zo een gedeelte van een stevige standaard afbreekt, van een merkfiets.

Wij vinden dat Batavus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Batavus?