Klacht Batavus: Ondersteuning van mijn elektrische fiets valt steeds uit en dealer kan het niet repareren

# 382010
A. Geerts

De ondersteuning van mijn elektrische fiets valt steeds uit. Ik heb de Batavus e-GO Marcato vijf jaar geleden nieuw gekocht. Fiets is weinig gebruikt omdat het bereik tegenviel. Omdat de ondersteuning uitvalt ondanks een volle accu, kan ik hem niet meer gebruiken. De dealer biedt aan om alle elektriciteit er uit te halen, zodat ik de fiets als gewone fiets kan gebruiken. Maar daarvoor koop je toch geen elektrische fiets van 2000 euro? Volgens hem komt het probleem vaak voor bij Batavus-fietsen en is het niet te repareren. Batavus trekt zijn handen er van af.

Batavus stelt nieuwe elektronica beschikbaar aan de dealer en neemt zijn verantwoordelijkheid.

Wij vinden dat Batavus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A. Geerts
Ze bieden nieuwe elektronica aan voor 372 euro, exclusief montagekosten. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor het feit dat een elektrische fiets niet na 5 jaar totaal onbruikbaar zou mogen zijn. Mijn voorstel zou zijn om de kosten fifty-fifty te verdelen. Maar Batavus wil de hoofdprijs

Ook een klacht indienen over ?