Klacht Batavus: Spontaan afbreken Batavus E bike Milano

Milano e bike

Bagagedrager spontaan afgebroken van mijn E bike de Batavus Milano. De fiets is van 2014. Yep zitje achterop geplaatst door erkende fietshandelaar. Tijdens het fietsen is de hele bagagedrager afgebroken met mijn kleinzoon van 5 jaar achterop. Buiten de schrik heeft hij er gelukkig alleen een flinke bult aan overgehouden omdat hij met zijn hoofd op de straat is geklapt. De elektrische bedrading onder de accu is ook geheel afgebroken. De fiets naar de dealer gebracht 12Go biking in Moordrecht, deze zou de klacht voor ons bij Batavus neerleggen. Tot mijn grote verbazing reageert Batavus als volgt, max gewicht bagagedrager is 25kg mijn kleinzoon weegt 16 kilo, voor het zitje rekenen ze 5 kg en voor de accu ook 5 kg. Ik koop een fiets met accu, want een E bike zonder accu is niet te gebruiken. Diep teleurgesteld in Batavus, het is gelukkig goed afgelopen maar had ook veel erger gekund. Ik heb ook persoonlijk van Batavus geen enkele reactie gekregen en vind dat ze zich er op deze manier erg makkelijk vanaf maken. De fiets was €2119 vind dat ik voor deze prijs wel wat meer kwaliteit mag verwachten.

Betaling reparatie fiets en een reactie van Batavus naar mij toe!!

Wij vinden dat Batavus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!