Klacht Battal.nl: battal.nl onbetrouwbaar

Rakima

Ik heb 18dec.j.l bij battal.nl een Pc tablet besteld en betaald.Er werd beloofd dat de tablet er de andere dag zou zijn.Niet dus.Na vele emails en telefoontjes ( die niet werden opgenomen,ook email werd amper beantwoord) Zeiden ze dat de tablet niet in voorraad was en mij op 28 dec een vergelijkbare tablet zouden sturen.Nu op 7 jan.nog niets gekregen,en plotseling staat op hun website dat ze aan het verhuizen zijn. Telefoon is afgesloten.Heb ze email gestuurd dat ik per direct mijn geld terug wil.Geen reactie.Wat kan ik hieraan doen? Ik snap het niet Ze dragen wel een keurmerkGraag uw reactie MVG Veronica

Mijn oplossing voor dit probleem is dat battal.nl per omgaande mijn geld terugstort

Battal.nl
    Geachte heer, mevrouw,Battal.nl is sinds september 2013 compleet veranderd in personeel en bestuur. Wij bieden onze excuses aan voor de gemaakte fouten en niet na komen van afspraken.Met vriendelijke groet,
    Bestuur Battal.nl .

Ook een klacht indienen over Battal.nl?

2. Stuur een juridische brief