Opgelost door Battal.nl: Geen gehoor

Cooli

Ik heb enige tijd een product, WIFI beveiligingscamera, gekocht. Echter werkt dit product niet naar behoren of is defect.
Op de factuur staat dat dit bedrijf op ma-vrijdag van 11 tot 16 uur van de dag telefonisch te bereiken is. Echter staat er nergens een telefoonnummer vermeld, niet op het factuur als op de site.
Aangezien ze geen bezoekadres hebben was ik genoodzaakt om via de mail info@battal.nl contact met ze maken. Ik heb nu twee mails 15 maart 2013 en 25 maart 2013 gestuurd met een korte mededeling van mijn klacht en hoe hier mee om te gaan. Tot op heden heb ik hier geen antwoord op gekregen. De site staat vol keurmerken en vermeldingen van 100 % niet tevreden, geld terug, 24/7 snelle en betrouwbare ondersteuning, maar dat hebben ze bij mij nog niet waar gemaakt.

Ik ben niet tevreden met dit (mogelijke defecte) product en wil deze retour sturen voor een nieuw exemplaar of wil mijn geld retour.

Battal.nl
    Geachte heer, mevrouw,Battal.nl is sinds september 2013 compleet veranderd in personeel en bestuur. Wij bieden onze excuses aan voor de gemaakte fouten en niet na komen van afspraken.Met vriendelijke groet,
    Bestuur Battal.nl .
    Battal.nl
    Geachte heer, mevrouw,U kunt het terug sturen naar Postbus 60, 8100AB Raalte
    Onze servicedienst zal naar uw camera kijken. Stel dat het nog niet is opgelost zoeken wij voor u een andere oplossing.

Cooli