Klacht Battal.nl: Nintendo DS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 5531
Gebruiker
Richard
Datum
6 reacties

Details

De klacht

In mei 2011 een nintendo ontvangen, die na 15 x spelen, niet meer deed. Nintendo in okt. 2011 opgetuurd naar Battal. Meedere malen contact gehad, via e-mail en tel. In dec 2011 een hele nieuwe gekregen. Deze nieuwe heeft ook problemen. Laad niet goed op, rood lampje blijft branden. Kan ongeveer een half uur mee gespeeld worden, daarna moet er weer opgeladen worden. Kan dan ook niet gebruikt worden. Deze nieuwe ook weer opgestuurd, terug gekregen, maar probleem blijft. Battal reageert nergens meer op.

6 reacties

  1. Auteur
    Battal.nl
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,Battal.nl is sinds september 2013 compleet veranderd in personeel en bestuur. Wij bieden onze excuses aan voor de gemaakte fouten en niet na komen van afspraken.Met vriendelijke groet,
    Bestuur Battal.nl .
  2. Auteur
    Richard
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,is dit de reactie die wij na zoveel ergernis mogen ontvangen?
    Wij hebben na alle ellende die door Battal is veroorzaakt, inmiddels een hele nieuwe nintendo moeten kopen voor onze dochter, deze werkt wel naar behoren.
    Wij verwachten eigenlijk een passende oplossing van jullie kant.
    Het heeft inmiddels ontzettend veel geld gekost, een paar nieuwe accu's, en uiteindelijk een nieuwe nintendo.Met vriendelijke groet,R. Naves
  3. Auteur
    Battal.nl
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Navers,
    erg triest allemaal en in onze archief konden wij helaas niets terug vinden over uw Nintendo wat er toen is gebeurd door onze vorige collega's. Wij gaan kijken wat wij nog kunnen betekenen voor jullie in deze feestelijke dagen. U zult wat van ons zeker wat verwachten.Met vriendelijke groet,
    Het nieuw Battal.nl Team
  4. Auteur
    Richard
    Datum
    Geacht heer,mevrouw
    We zullen af wachten wat er komen gaat.
    R.Naves
  5. Auteur
    Battal.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Naves,wij hebben u afgelopen week Nintendo Accessoires gestuurd ter gemoetkoming. Heeft u deze ontvangen?
  6. Auteur
    Richard
    Datum
    De accessoires die we nu van Battal hebben gekregen, zijn natuurlijk mosterd na de maaltijd. Op deze accessoires zitten we helemaal niet te wachten. Deze hebben we immers in 2011 allang aangeschaft. Wij hebben voor onze dochter noodgedwongen een nieuwe nintendo aan moeten schaffen. Dit is mede te wijten aan de slechte service van Battal. Wij hebben dus nu dubbele kosten betaald, en daarin zou Battal ons tegemoet moeten komen!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Battal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen