Klacht Battal.nl: Tablet niet in orde, geen reactie of actie van ondernemer
Details
Klacht
Op 29-11-2012 kocht ik een Tablet. Het betreft een Gemei G9 tablet.met garantie op de aankoop. De tablet heeft niet de eigenschappen die nodig zijn voor normaal gebruik omdat de eerste maal constant strepen op het beeld
Opgestuurd naar service punt omdat jullie daar zelf niet uit kwamen.
Na herhaaldelijk mailen en bellen kreeg ik een tablet terug die niet van mij was maar iets is beter dan niets dacht ik .
Nu is deze tablet nog minder dan de eerste hier heb ik meteen een mail over gestuurd en een week later een 2 mail De tablet heeft geen strepen in beeld maar Totaal ongeschikt om mee te surfen of een app te gebruiken.
Nu heb ik al weer enkele malen gemaild toen is me een andere beloofd binnen een week
Maar dat is inmiddels alweer 6 weken terug.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon mijn geld terug, heb vanaf 29 november een tablet die ik al met al 2 maand thuis heb gehad. Ik ben van mening dat ik lang geduld heb gehad een andere oplossing zie ik niet meer zitten bij dit bedrijf.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.