Klacht BatteryUpgrade: Niet leveren van batterij voor Black&Decker Dustbuster

Lobster

Op 12 juni 2016 een batterij besteld voor onze Black&Decker dustbuster nu is het 21 juni nog steeds niets ontvangen. Bedrijf heel moeilijk te bereiken om te vragen waar de zending blijft, ik kreeg snel bericht dat het gevraagde op weg was naar de besteldienst en ik spoedig het product zou ontvangen. Jammer dat ik met Ideal heb betaald anders had ik het terug gestort.Inmiddels heb ik een faxbericht gestuurd maar nog geen reactie hier op gehad.Blijft dit uit dan ga ik op visite bij deze firma en ga niet eerder weg dan dat ik mijn geld terug heb.i

Geld terug

BatteryUpgrade
    Geachte heer Harmsen,

Dank voor uw bericht, ik heb uw order bekeken en ik kan zien dat wij helaas geen berichten van U ontvangen hebben. Wij waren dan ook niet op de hoogte van uw problemen. U kunt onze helpdesk bereiken via info@batteryUpgrade.com, het is ons streven om iedere mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Ik zie dat uw order verzonden is en ik verwacht dat deze dan ook al is aangekomen of snel bij u wordt aangeboden door onze vervoerder.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag via info@batteryUpgrade.com