Klacht BatteryUpgrade: Slechte levering + extra kosten

Klachtnummer
# 2390
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Accu besteld 8 mei voor laptop Sony Vaio kon uit voorraad geleverd worden geen verzendkosten.
Krijg brief van postNl afdeling inklaring dat ik de accu in moet voeren, hij komt nl uit Azie.
Het kan toch niet zo zijn dat zij op mijn naam en adres in azie bestellen, als zij zeggen dat hij op voorraad is en ik hem binnen enkele dagen kan ontvangen. Ook heb ik de betaling op 8 mai gedaan en op 9 mei bevestiging gehad datt hij bij postdienst is afgeleverd.
Vriendelijke groeten Ria de Visser

De oplossing

Ik wil de accu zo snel mogelijk hebben zonder dat ik allerlij papieren op moet sturen en kosten voor invoering moet betalen. Dat is mij namelijk niet verteld.
Of mijn geld terug 126,49 Euro

0 reacties

Ook een klacht indienen over BatteryUpgrade?