Klacht Bauhaus: Weigerd goederen te leveren voor de tentoongestelde prijs.

# 431983
TegelLegger

Ik heb een grote partij tegels besteld bij Bauhaus. Op het prijskaart in de winkel staat een standaard prijs, en ook een pallet prijs. Ze zijn niet in een aanbieding - dit is de normale prijs. Ik heb een pallet besteld, en wil ze dus voor het tentoongestelde pallet prijs kopen. De manager van de afdeling weigerd echter deze prijs te geven - het zou een foutieve prijs zijn. Maar dat heb ik niet kunnen weten - de pallet vierkante meter prijs is weliswaar een stuk lager dan de standaard prijs, maar wellicht is de standaard prijs foutief, en de pallet prijs klopt. De pallet prijs is zeker niet zo laag dat ik had kunnen weten dat het niet klopte. Er zijn immers genoeg andere tegels in de winkel voor een nog lagere prijs.

Ik ben dus van mening dat dit een rechtsgeldige koop is. Er was voor mij geen reden om te twijfelen aan de prijs op het prijskaartje. Ik heb twee fotos van het prijskaartje - een genomen op dezelfde tijd dat ik de bestelling heb geplaatst, en een genomen twee dagen eerder toen ik op zoek was naar geschikte tegels. Het is dezelfde prijskaartje.

Ik wil dus deze pallet tegels kopen voor de tentoongestelde pallet prijs, en dat weigerd Bauhaus. Ik heb deze klacht schriftelijk bij Bauhaus neergelegd, maar na meer dan een week heb ik geen reactie mogen ontvangen, behalve een omtvangst bevestiging

Ik wil dus deze pallet tegels kopen voor de tentoongestelde pallet prijs

Wij vinden dat Bauhaus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauhaus?