Klacht Bauknecht: elektrische onveiligheid vaatwasser bauknecht

Klachtnummer
# 48311
Gebruiker
?
Datum
0 reacties

Details

De klacht

26-7-2007 vaatwasser bauknecht gekocht. in januari 2014 kortsluiting in elektrische bedrading deurpaneel. plek: scharnier deur. oorzaak: gescheurde plasticbeschermhoes.
draden bloot door scherpe randen.
zelf gerepareerd en voorzien van ducttape bescherming.
bauknecht-breda in kennis gesteld van probleem en oorzaak. laconieke reactie: garantie verlopen en levensduur apparaat variabel. op tweede mail zelfde reactie + recht op inspectie verspeeld door eigen ingrijpen.
mijn mening: onzorgvuldige behandeling van mijn bezorgdheid omtrent kans op kortsluiting, ook bij andere exemplaren.
ik verlang slechts erkenning van dit elektrische mankement, dat m.i. niet valt onder acceptabele gebreken na periode van bijna 7 jaar. enige interesse lijkt me redelijk.
ik verlang ook erkenning voor mijn mail en geen bureaucratische antwoorden.
Ik ben niet uit op financiele genoegdoening.
de afgescheurde beschermhoes kan ik overleggen.

ik wil graag z.s.m. een reactie van bauknecht.

De oplossing

erkenning van mijn probleem en bezoek monteur.
bij gebleken productiefout: soort van 'terugroepactie'

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen