Klacht Bauknecht: Klacht bauknecht espresso automaat en reactie consumentenservice

Spreeuw

Onze espresso automaat (aanschaf ongeveer 1400,- euro) heeft een electronisch defect. De servicemonteur kon dit twee weken geleden niet repareren. Moest een nieuwe printplaat bestellen en zou twee weken later terug komen. Zelf maar weer gebeld. Bij de planningsafdeling was de afspraak niet bekend. De monteur zou inmiddels ziek zijn en er kan niemand zeggen wanneer er wel een monteur langs kan komen. 1 dag voor niets thuis zitten wachten en nog geen idee wanneer we weer koffie kunnen zetten. We wachten nu al ruim 3 weken. De consumentenservice geeft geen millimeter toe en we worden wel weer gebeld als er een monteur beschikbaar is. Lang leven bauknecht! (Volgende keer op zoek naar een betrouwbaarder merk)

Ik weet al wel dat ik 225 euro kosten moet gaan betalen, als er ooit een monteur langskomt. Een gebaar, minder te moeten betalen zou fijn zijn.

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauknecht?