Klacht Bauknecht: Klacht bauknecht espresso automaat en reactie consumentenservice

Klachtnummer
# 37162
Gebruiker
Spreeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze espresso automaat (aanschaf ongeveer 1400,- euro) heeft een electronisch defect. De servicemonteur kon dit twee weken geleden niet repareren. Moest een nieuwe printplaat bestellen en zou twee weken later terug komen. Zelf maar weer gebeld. Bij de planningsafdeling was de afspraak niet bekend. De monteur zou inmiddels ziek zijn en er kan niemand zeggen wanneer er wel een monteur langs kan komen. 1 dag voor niets thuis zitten wachten en nog geen idee wanneer we weer koffie kunnen zetten. We wachten nu al ruim 3 weken. De consumentenservice geeft geen millimeter toe en we worden wel weer gebeld als er een monteur beschikbaar is. Lang leven bauknecht! (Volgende keer op zoek naar een betrouwbaarder merk)

De oplossing

Ik weet al wel dat ik 225 euro kosten moet gaan betalen, als er ooit een monteur langskomt. Een gebaar, minder te moeten betalen zou fijn zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen