Klacht Bauknecht: Kwaliteit Bauknecht apparatuur onder de maat

Klachtnummer
# 340566
Gebruiker
Meerstadkeuken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze oven, gekocht in november 2015, heeft ons deze Kerst voor het tweede jaar op een rij in de steek gelaten.
Met Bauknecht is geen normaal gesprek te voeren. We kunnen ‘m wel wéer laten repareren (op eigen kosten), maar zijn het vertrouwen kwijt. In de afgelopen 3 jaren namelijk ook al storing gehad in onze Bauknecht kookplaat en de koelkast is tot tweemaal toe stuk geweest.

De oplossing

Komen met een aanbod ter vervanging. Een beter bedrag dan de reeds geboden 100€.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen