Klacht Bauknecht: lekkage koffiemachine

Klachtnummer
# 160128
Gebruiker
Bets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In het jaar 2010 hebben wij een koffiemachine bauknecht KM7200 IN gekocht. De koffiemachine heeft de eerste paar jaar naar tevredenheid gewerkt op een paar kleine dingen na. Echter hebben we nu in het afgelopen driekwart jaar de machine 2 x moeten laten repareren wegens lekkage. Na de laatste reparatie in januari is alweer een nieuwe lekkage geconstateerd op 5 februari maar repareren heeft volgens ons geen nut meer. We zijn het ook behoorlijk zat dat de machine niet naar behoren kan worden gemaakt en wij steeds voor de kosten opdraaien. De reviews die te lezen zijn over deze machine zijn ook niet echt lovend en deze problemen zullen dus ook wel bij Bauknecht bij bekend zijn.
onlangs hebben we zelf geconstateerd dat de lekkage van de koffiemachine ertoe heeft geleid dat houten onderdelen van de keuken beschadigd zijn. Natuurlijk is deze schade reeds gemeld aan de verzekeringsmaatschappij.

De oplossing

Ik neem geen genoegen meer met een mail van klantenservice maar wil een correcte compensatie. Als dit apparaat niet meer goed te repareren is en dit een veelvuldige klacht van deze machine kom dan met een geschikte oplossing. Een monteur sturen zoals de KS zegt is voor ons geen oplossing meer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen