Klacht Bauknecht: Reparatieservice wasmachine Bauknecht

Wasmachine2017

Gisteren (21-08-2017) contact opgenomen met Bauknecht ivm het maken van een reparatieafspraak voor mijn defecte wasmachine (valt nog onder de garantie). De servicemedewerker liet weten dat het pas v.a. volgende week dinsdag (29-08-2017) mogelijk is. Na aandringen; ik gaf aan dat ik mijn wasmachine bijna dagelijks gebruik en ik het dan onredelijk vind dat ik zolang moet wachten voordat iemand naar het probleem kan kijken (want het is niet zeker dat het meteen gerepareerd kan worden), heeft de medewerker een verzoek ingediend om de afspraak naar a.s. donderdag te verplaatsen omdat zij daar nog een mogelijkheid zag. Aan het einde van de dag kreeg ik via de mail een bericht dat het verzoek afgewezen is.

Vandaag heb ik nogmaals contact opgenomen met de servicedesk. Weer heeft een medewerker een verzoek ingediend voor a.s. vrijdag en wederom ontving ik een mail dat het verzoek is afgewezen.

De service van Bauknecht is belabberd. Als klant voel je je niet serieus genomen, pas na aandringen wordt er een schijnpoging gedaan om je iets eerder van dienst te zijn. Verder doet Bauknecht geen enkele moeite om naar een ander alternatief te zoeken noch de lange wachtperiode met een tegemoetkoming te overbruggen. Daarnaast is het opmerkelijk dat er van je verwacht wordt dat je de hele dag (08:00-18:00 uur) beschikbaar moet zijn. Je wordt namelijk pas een half uur voor het servicebezoek gebeld!

1) Ik schakel een andere servicemonteur inschakelen en de kosten zijn voor rekening van Bauknecht.
2) Bauknecht vergoedt de kosten van de wasserette.

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauknecht?