Klacht Bauknecht: Schakelaar verlichting afzuigkap Bauknecht DBR 6890 AL/01 defect

H.Smolders

Beste medewerker,

We hebben een jaar of 5-6 geleden al onze keukenapparatuur van Bauknecht gekocht (goldcard). Nu is onlangs de schakelaar van de verlichting van de afzuigkap kapot gegaan. De verlichting doet het nog wel, maar het knopje blijft niet meer hangen. Om licht te hebben moet je als het ware het knopje continu zelf ingedrukt houden.
Dat een dergelijk onderdeel ooit een keer kapot kan gaan lijkt me normaal, al vind ik binnen 5-6 jaar wel erg snel. Ik vind het echter onacceptabel dat een dergelijk schakelaartje €179,-- (exclusief montage) moet kosten. Dat is toch normaal? Ik vind dit totaal niet in verhouding staan tot de afzuigkap. Ik ben dan ook niet tevreden over de snelheid, binnen 5-6 jaar, dat deze schakelaar al defect is, en de hoogte van de kosten om dit te laten repareren. Het voelt een beetje als, koop maar geen Bauknecht, want als er ooit iets kapot gaat ben je de sigaar!

Mvgr,
H. Smolders
Breda

Nieuwe schakelaar voor afzuigkap

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauknecht?