Klacht Bauknecht: Scharnieren heel snel kapo

Klachtnummer
# 75057
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste bauknecht,

2 maanden geleden is onze scharnier van de koelkast kapot gegaan na ongeveer 3 jaar dus dat is wel heel snel. Naar de winkel nieuwe scharnier koste 75 euro niet normaal maar ja. Vervolgens zegt de dame achter de kassa dat dit een veel voorkomend probleem is van bauknecht, oftewel het is overal bekend. Uiteindelijk ons hierbij neergelegd maar nu 2 maanden verder is het het scharnier van de diepvries!! Dit vinden wij echt niet normaal en we zijn oom niet van plan om om de 3 jaar 150 euro aan scharnieren te gaan betalen. Ik neem aan dat dit alles ook geen goede reclame voor jullie is ! Graag een gepaste oplossing

Mvg

De oplossing

Vergoeding scharnieren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen