Klacht Bauknecht: slechte service

Klachtnummer
# 450318
Gebruiker
M.R. Platenkamp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 mei een klacht ingedient welke nu (hopelijk) opgelost gaat worden per 24 juni.

De klacht is dat de nagenoeg nieuwe Bauknecht oven/magnetron niets meer doet en het betreffende onderdeel (printplaat) schijnbaar lastig te leveren is. Bauknecht komt niet met een alternatief waardoor wij nu weken moeten wachten op het onderdeel!

De oplossing

Geef tussentijds een leentoestel of vervang het huidige toestel door een nieuw toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bauknecht?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen