Klacht Bauknecht: Terugkerende defect oven bmtms 9145IXL OVEN 2mnd jong , schade aan keuken door monteur, meerdere malen klacht ingediend Nul res

Ikbenhetzat

1- terugkerende defecten aan de oven. Er zijn al meerdere pogingen gedaan om dit te verhelpen. Echter heeft die niet voor eenn permanente oplossing. Oven stopt en slaat uit en reset de tijd dan. en de oven kan daarna niet bediend worden en is onbruikbaar.
De deur kraakt ook lijkt wel of er iets niet goed zit. Mijn vorige oven had hier geen last van!

2- monteur heeft schade veroorzaakt aan mijn keukendeur. Dit heb ik gemeld maar krijg geen reactie. 2weken geleden

3- slecht contact betreft afspraken, ik wacht thuis en neem vrij voor een gemaakte afspraak. Na bijna een dag gewacht te hebben zelf even bellen met de klantenservice en hoor dat er geen monteur langs komt. Omdat er geen onderdelen zijn.

geen herstelpogingen meer, maar vervangend nieuw producent ( vorige was naar mijn idee een mislukte refurbished zou anders alle andere defecten en mankementen niet kunnen verklaren bij een 2 maanden oud apparaat)

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauknecht?