Klacht Bauknecht: Wacht na herhaaldelijke telefoontjes en mail sinds 30-9-2015 op restitutie van €271,03.

Patricia

Heb in 2009 een nieuwe keuken laten ontwerpen met daarin een heel bijzondere ladekoelkast van Bauknecht: KRIS 1509A. Heb daar van meet af aan raparaties aan gehad.Helaas 21-9-2015 weer stukken.De monteur bestelde een nieuwe printplaat (€271,03), maar uiteindelijk bleek op 30-9-2015 dit niet het probleem te zijn. Koelladekoelkast was niet reparabel en €271,03 zou gerestitueerd worden. Probleem:Nieuwe werd niet meer gemaakt, dus ik moest maar zien wat ik met die lades deed want door de speciale afmetingen (onderbouw en 90cm. breed) paste er geen andere koelkast.Heb vanaf 20-10-15 aanhoudend gebeld en gemaild. Op 21-12 wordt mijn klacht met zeer hoge prioriteit vastgelegd en word ik op 22-12-2015 teruggebeld door Floris, de manager en hij zorgt voor restitutie, zegt hij.
18-1-2016 wederom gebeld. 27-1 Floris belt en vraagt kopie reparatienota te mailen wat ik onmiddellijk doe. 1-2 wederom gebeld: Floris heeft tot heden niet rereageerd en geen restitutie ontvangen.

1. Eindelijk het restitutiebedrag €271,03 ontvangen
2. Coulance:
a. als tegemoetkoming, doordat Bauknecht een ondeugdelijk, niet vervangbaar apparaat
met korte levensduur heeft geleverd.
b.als tegemoetkoming in de door mij gemaakte belkosten
c. als tegemoetkoming voor de ergenis en stress!
Schandalig zoals de klantenservice van Bauknecht mij links heeft laten liggen!

Wij vinden dat Bauknecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bauknecht?