Opgelost door Bax-Shop.nl: klacht dat ik mijn pakket niet ontvang en geen uitleg krijg terwel het betaald is

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 342848
Gebruiker
lacigaleetlafourmie!
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling van 19 december2018 onder motto vandaag besteld morgen thuis
Niet ontvangen . Het is op de naam van mijn zoon . Bax werkt met DHL daar gaat het ook fout , het pakket is al een keer verzonden geweest kon niet afgeleverd worden , retour naar Bax , dagen overheen bellen nou dat is uren wachten bij Bax , niemand weet iets uw moet DHL bellen en die zegT ja maar u moet BAX bellen . Mn telefoon rekening loopt op en mijn geduld raakt op.WAAROM KRIJF WE NIET DE BESTELLING ???zou vandaag geleverd worden tussen 11u en 15 u , en weer gaat het fout , 1 A 2 DAGEN VERTRAGING WE SNAPPEN HET NIET WANT GEEN PAKKET te vinden !!! Ik ben ten einde raad.Ik ben de moeder van de genen die het pakket heeft besteld mn zoon had het voor mij besteld als kerst kado !!Dus ik ben degenen die antwoorden wil

De oplossing

Het bedrijf mag van mij heel nauwkeurig werken , kijken of de codes kloppen , adresse waar het heen moet , hoe groot het is , zorgen dat het IN DE BUS VAN DHL KOMT EN AFGELEVERD WORD !

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Horsten,

    bedankt voor jouw bericht. We kunnen ons voorstellen dat het absoluut niet fijn is dat jouw Kerstcadeau zo laat wordt bezorgd. Volgens de track & trace code komt de bezorger vanmiddag bij je langs.
    We hebben het pakket tijdig aan de vervoerder overgedragen, echter is het pakket daar niet goed verwerkt waardoor je heel veel updates op de track & trace code ziet staan. We gaan hier een melding van hen bij maken zodat ze kunnen nagaan wat er verkeerd is gelopen. Een vervoerder moet het pakket bij je leveren, maar uiteindelijk zijn wij wel verantwoordelijk dat het pakket bij je wordt bezorgd.
    We willen je onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. We sturen je een compensatie toe per e-mail en hopen dat het cadeau naar wens gaat zijn.

    Met vriendelijke groet,


    Amanda
    Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lacigaleetlafourmie!
Datum
Uiteindelijke oplossing
GELEVERD en ook gekeken waar het fout was gegaan ,en mij de uitleg heb kunnen geven uit eindelijk . En met excuses voor het zo lang hebben moeten wachten .
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen