Opgelost door Bax-Shop.nl: 2 losse bestellingen niet gecrediteerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 406283
Gebruiker
Damien
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 10 oktober heb ik een bestelling geplaatst van 14,60, deze zou enkel dagen duren voor ik dit zou kunnen ophalen bij de winkel. Tot twee keer toe kreeg ik na een week wachten een mailtje dat het product later zou komen. Na ruim twee weken heb ik het product dan ook ergens anders gekocht. Ik heb voor dit product een creditnota ontvangen, maar nooit het geld terug gehad.

Op 11 okt. een bestelling geplaatst van 95,- Deze zou de volgende dag geleverd worden. Na de hele dag thuis te zijn gebleven zag ik op DHL dat de order de status 'verhinderd' had gekregen. Ik vroeg DHL hiernaar, deze verwezen mij naar Bax. Bax stuurde ik een mail, maar deze is nooit beantwoord. Vervolgens stuurde Bax uit zichzelf pas 18 oktober een mail met dat ze mijn bestelling teruggestuurd hebben gekregen. Hierop antwoorde ik dat ik graag mijn geld terug wil. Dit werd bevestigd. Ook hiervan ontving ik na een tijdje een creditnota.

Inmiddels is het December en heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen voor beide bestellingen. Niet alleen duurt het ontzettend lang, ook vind ik het erg spijtig dat ik hier steeds zelf achteraan moet.

Ik hoop dat dit snel wordt opgelost.

De oplossing

Ik wil dat het geld snel gecrediteerd wordt en dat ik hier niet meer achteraan hoef.

2 reacties

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste D. Siffels,

    Wat vervelend om te horen dat jouw product vertraagd was en dat de terugbetaling nog niet is aangekomen. We snappen dat het erg vervelend is als je er zelf steeds achteraan moet. Soms zijn we afhankelijk van onze leveranciers en dit keer lijkt er iets fout te zijn gegaan bij de terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. We hebben de terugbetaling aangemaakt, met ongeveer 7 werkdagen staat het geld weer op jouw rekening. We willen je graag een coulance bieden ter compensatie van het ongemak. Als antwoord op uw mail, kun je hiermee akkoord gaan. Nogmaals onze oprechte excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Bax Music
  2. Auteur
    Damien
    Datum
    Ondanks dat er een aantal keer erg laat of niet gereageerd werd, werd deze klacht nu erg snel opgelost.

    Even afwachten of het geld nu inderdaad overgemaakt wordt, maar er is in ieder geval wel snel actie ondernomen.

    Ook werd nog een coulance aangeboden die ik niet had verwacht, dus dat is erg attent.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Damien
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen