Opgelost door Bax-Shop.nl: Bax heeft een onbetrouwbare expediteur die mij veel tijdverlies oplevert.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 392386
Gebruiker
Paul Schimanski
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 22 september bestel ik bij Bax een keyboard met levering 23 september na 18:00 uur.
Dat kun je bij de bestelling keurig invullen en bij Bax geldt: voor 22:59 besteld, de volgende dag geleverd.
Als op 23 september om 21:30 nog niet is geleverd bel ik Bax.
Veel excuses, gratis cadeaubon van € 10,00 beloofd en er zal nu dan op 24 september na 18:00 uur worden geleverd.
DHL stuurt inderdaad bericht dat de bestelling tussen 8:00 en 18:00 wordt geleverd. NIET na 18:00 uur, zoals Bax belooft. Gelukkig is er toevallig iemand thuis als DHL aan de deur staat.
Bax zal bij DHL een klacht indienen.
Ik bestel 's avonds nog een noodzakelijk verloop jack bij Bax omdat geen koptelefoon direct in de 6,5 mm uitgang past.
Die zou de volgende dag 25 september na 18:00 eveneens met DHL worden geleverd.
DHL stuurt 's morgens zelfs bericht: WE STAAN VANAVOND VOOR DE DEUR.
Als er om 21:00 nog geen zending in zicht is kijk ik even op de website,
Ze zijn het pakje kwijt.Bij DHL en noemen ze dat "er een vertraging van 1 a 2 dagen" is opgetreden.
DHL voert op dit forum de klachtenlijst aan voor wat hun abominabele service betreft.
Dat Bax van een dergelijke vervoerder gebruik maakt zegt veel over de service.
Die beloofde cadeaubon is overigens nooit uitgegeven.

De oplossing

Geen idee, ophouden met slappe excuses en actie ondernemen.
Ik denk niet hier ooit nog iets te zullen kopen.maar wil vandaag wel die verloopplug hebben,

2 reacties

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste meneer van der Sman,

    Wat vervelend om te horen van uw ervaring. We zien dat de plug alsnog de volgende dag om 12u werd geleverd. We hebben de beloofde coulancebon aangemaakt welke u per mail zult ontvangen. Onze excuses voor de verwarring en vertraging van jouw bestelling, we hopen dat u zo geholpen bent. Zo niet, dan horen we graag van u via nummer 0113 212 703 of via onze social media kanalen.

    Met vriendelijke groet,
    Bax Music
  2. Auteur
    Paul Schimanski
    Datum
    Ik geloof dar Bax het beste met haar klanten voorheeft. Daarbij moet DHL doen wat Bax belooft. Daar ging het fout, zoals vaak bij DHL. Op zowel die maandag als dinsdag waren containers met pakjes op verkeerde centra afgeleverd volgen de begripvolle chauffeur. Als het brengen van goederen van A naar B hun kernactiviteit is tonen de vele reacties over DHL op deze site aan dat DHL háár klanten niet serieus neem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul Schimanski
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen