Klacht Bax-Shop.nl: Bax-Shop crediteert retouren veel te laat!

drossoo

Op 21-11 heb ik een product terug gestuurd naar Bax-Shop en op 26-11 kreeg ik een bevestiging dat het bedrag terug op mijn rekening zou overgemaakt worden. Op 5 december had ik nog steeds niks ontvangen dus dit vond ik eigelijk al erg lang duren en hier heb ik navraag naar gedaan. Ze zouden een verwerkingstijd van 7 werkdagen hebben en op 8 december zou het dus echt op mijn rekening moeten staan. Vervolgens stond er nog steeds niks op mijn rekening. Ik weer contact op nemen met Bax-Shop voor de zoveelste keer.. Krijg ik te horen dat het toch opeens niet goed verwerkt is en dat het nog eens 7 werkdagen kon duren (maar ze zouden het versnellen). Dit is inmiddels 10 dagen geleden en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Blijkbaar vind Bax-Shop het erg moeilijk om de klant op een normale manier service te verlenen en ik geld terugboeken te veel gevraagd. Ik kocht regelmatig producten voor de musicale hobby van mijn vriend en mij, maar ik denk dat ik dat beter ergens kan doen waar ze wel van service gehoord hebben.

Ik wil gewoon dat er een keer service verleend wordt in plaats van een slap excuus waar ik niks aan heb.

Bax-Shop.nl
    Beste Ros,

Bedankt voor jouw review. We begrijpen dat het niet prettig is wanneer je zo lang op jouw geld terug moet wachten. Onze excuses voor dit ongemak. We hebben met onze administratie gesproken en je mag overmorgen jouw geld terug verwachten. Het wordt dus snel op jouw rekeningnummer bijgeschreven.
    Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?