Opgelost door Bax-Shop.nl: Bax-Shop geheel niet bereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252234
Gebruiker
Netietsanders
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Geen enkele vestiging overigens.
Bestelling is 2 maal afgeschreven maar ik heb gen bestel bevestiging en geen leverdatum of tracking code ontvangen.
Webshop is wel gewoon open. eveneens komen er per mail wel kortingscodes binnen.
Het lijkt er meer op dat ze failliet zijn of in ieder geval er geen personeel meer aan het werk is.

De oplossing

Telefoon aannemen en klanten gewoon helpen zoals het hoort bij een klantenservice

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Hooymans,

    Inmiddels hebben wij telefonisch en via Facebook contact met elkaar gehad. Nogmaals onze excuses dat u telefonisch lang in de wacht heeft gestaan. Wij hebben maatregelen getroffen om onze klanten weer de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten. U heeft het eerste deel van uw bestelling inmiddels al binnen. De backorder wordt deze week verwacht in ons magazijn en zullen wij daarna naar u opsturen. Dan ontvangt u de verzendbevestiging met track & trace code. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag.

    Met vriendelijke groet,


    Amanda
    Bax-shop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Netietsanders
Datum
Uiteindelijke oplossing
beterschap. zeggen ze ps.ik moet dat dan nog testen vriendelijke groet . henry hooymans
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen