Opgelost door Bax-Shop.nl: Bax-Shop geheel niet bereikbaar

content Opgelost
Netietsanders

Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Geen enkele vestiging overigens.
Bestelling is 2 maal afgeschreven maar ik heb gen bestel bevestiging en geen leverdatum of tracking code ontvangen.
Webshop is wel gewoon open. eveneens komen er per mail wel kortingscodes binnen.
Het lijkt er meer op dat ze failliet zijn of in ieder geval er geen personeel meer aan het werk is.

Telefoon aannemen en klanten gewoon helpen zoals het hoort bij een klantenservice

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw Hooymans,

Inmiddels hebben wij telefonisch en via Facebook contact met elkaar gehad. Nogmaals onze excuses dat u telefonisch lang in de wacht heeft gestaan. Wij hebben maatregelen getroffen om onze klanten weer de service te kunnen bieden die u van ons mag verwachten. U heeft het eerste deel van uw bestelling inmiddels al binnen. De backorder wordt deze week verwacht in ons magazijn en zullen wij daarna naar u opsturen. Dan ontvangt u de verzendbevestiging met track & trace code. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Amanda
    Bax-shop

Netietsanders
beterschap. zeggen ze ps.ik moet dat dan nog testen vriendelijke groet . henry hooymans

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?