Klacht Bax-Shop.nl: Beloftes worden niet nagekomen en contact is bijna onmogelijk. Reactie duurt soms weken.

DYSTONIA Music

Al sinds 2009 klant bij BAX, maar helaas gaat er aan hun kant de laatste heel veel fout. Eerst kon een betaling niet worden gedaan omdat er volgens hun nog facturen openstonden, dit heb ze toen na een aantal weken opgelost waardoor ik eindelijk mijn geld terug kreeg van een retourzending. Opeens werd de terugbetaling meteen uitgevoerd.

Enfin, op 24 september heb ik mijn Devine RX10 subwoofer plus mijn Yamaha's HS80M (die al 10 jaar probleemloos draaiden) naar ze op moeten sturen. De subwoofer heb ik als B-Stock gehaald in Goes en na enkele weken had die er geen zin meer in. Mijn Yamaha's zaten gekoppeld aan die sub en die hebben ook een flinker opdonder gehad dus die zijn ook met de RMA meegaan. Hun technische dienst gaf aan dat het ik hem zelf zou hebben 'opgeblazen', maar dit is gewoon onmogelijk.

Vervolgens zijn er gigantisch veel gesprekken geweest, maar een oplossing is er nog steeds niet. De subwoofer willen ze vergoeden alleen de RMA van de Yamaha's moet ik maar even zelf betalen a 638,66,-. Als ik hier akkoord voor zou geven zou het wel goed komen, maar Ik heb hier op 8 november pas bericht over gehad en akkoord gegeven. Dit akkoord is nooit goed binnen gekomen waardoor ik inmiddels al bijna 2 maanden zonder monitoren zit. Op 23 november werd ik gebeld en toen hebben ze pas dat akkoord kunnen doorzetten Vandaag kreeg ik een (automatische) mail dat die bestelling (?) geannuleerd is.

Meerdere keren geprobeerd contact te zoeken, maar word van het kastje naar de muur gestuurd. Normaal koop ik nooit B-stock producten, maar heb dat nu twee keer gedaan en dat was ook meteen de laatste keer. Ze gaan/willen een nieuwe subwoofer opsturen, maar de reparatie kosten van mijn speakers/monitoren moet ik wel even zelf betalen. Dat is toch vrij krom?

Ze hebben mij toen een aantal koptelefoons opgestuurd, alleen de 3e die ik kreeg werkte. Hierdoor ben ik gigantisch veel inkomsten misgelopen en ik hier op dit moment heel erg veel last van ondervind. Continu worden mij coulance bonnen aangeboden, maar daar kan ik dus helemaal niets mee.

(Korte versie kan maar 2500 tekens gebruiken)...

Compensatie en excuses.

Spelfouten. snel getypt.
    DYSTONIA Music
    Helaas nog steeds niets gehoord.
    DYSTONIA Music
    3 januari telefonisch contact gehad met BAX. Inmiddels heb ik een nieuwe subwoofer van ze ontvangen, echter kan ik hier natuurlijk vrij weinig mee zonder mijn main speakers. Er is mij toegezegd dat ze even gaan kijken hoe ze dit financieel willen gaan oplossen en ik zou binnen een paar dagen word terug gebeld. Zoals verwacht is dit niet gebeurd. Inmiddels al bijna 3 maanden druk met deze onzin en al meer geld moeten uitgeven dan de hele reparatie heeft gekost.

Voor mij is de koek nu letterlijk op en ga ik het doorzetten. Sinds 2009 een trouwe klant en nooit geen problemen met ze gehad, maar dit gaat helemaal nergens over. Een klein excuus kan er niet eens vanaf, laat staan wat begrip of coulance.
    Bax-Shop.nl
    Beste,

Excuses voor de late reactie, het is momenteel erg druk.
    Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je ondertussen de zwarte Devine RX-10SA binnen hebt gekregen.
    Je reparatie van de yamaha ligt bij ons in het magazijn. Je hebt akkoord gegeven voor de kosten, het product is dus gerepareerd. Zodra deze kosten betaald zijn, zal het terug naar je opgestuurd worden.

Met vriendelijke groeten,
    Bax Music
    DYSTONIA Music
    Ik heb hierover telefonisch contact gehad en aangeven dat nu niet te kunnen betaald doordat de reparatie zolang heeft geduurd.
    Ze zou mij hierover terug bellen aangezien ik zelf niet kan bellen, mede omdat ik financieel nu vast loop...
    DYSTONIA Music
    Excuus spelfouten, copy paste.
    DYSTONIA Music
    Nog geen enkele reactie vanuit hun kant...
    DYSTONIA Music
    Inmiddels heeft mijn 3e DEVINE PRO2000 ook de geest gegeven. Kabelbreuk op exact dezelfde plek als die ik hiervoor had. Inmiddels heb ik er 3 van ze gehad, maar wel erg toevallig dat ik er twee met een kabelbreuk heb gehad en een die helemaal nooit heeft gewerkt. Of het is domme pech, of ze blijven B-stock producten na mij toe sturen.

Heb ze hiervan op de hoogte gesteld, ben benieuwd of hierop een reactie komt.
    DYSTONIA Music
    Tot op heden nog niets gehoord.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?