Klacht Bax-Shop.nl: Beloftes worden niet nagekomen en contact is bijna onmogelijk. Reactie duurt soms weken.
Details
Klacht
Al sinds 2009 klant bij BAX, maar helaas gaat er aan hun kant de laatste heel veel fout. Eerst kon een betaling niet worden gedaan omdat er volgens hun nog facturen openstonden, dit heb ze toen na een aantal weken opgelost waardoor ik eindelijk mijn geld terug kreeg van een retourzending. Opeens werd de terugbetaling meteen uitgevoerd.Enfin, op 24 september heb ik mijn Devine RX10 subwoofer plus mijn Yamaha's HS80M (die al 10 jaar probleemloos draaiden) naar ze op moeten sturen. De subwoofer heb ik als B-Stock gehaald in Goes en na enkele weken had die er geen zin meer in. Mijn Yamaha's zaten gekoppeld aan die sub en die hebben ook een flinker opdonder gehad dus die zijn ook met de RMA meegaan. Hun technische dienst gaf aan dat het ik hem zelf zou hebben 'opgeblazen', maar dit is gewoon onmogelijk.
Vervolgens zijn er gigantisch veel gesprekken geweest, maar een oplossing is er nog steeds niet. De subwoofer willen ze vergoeden alleen de RMA van de Yamaha's moet ik maar even zelf betalen a 638,66,-. Als ik hier akkoord voor zou geven zou het wel goed komen, maar Ik heb hier op 8 november pas bericht over gehad en akkoord gegeven. Dit akkoord is nooit goed binnen gekomen waardoor ik inmiddels al bijna 2 maanden zonder monitoren zit. Op 23 november werd ik gebeld en toen hebben ze pas dat akkoord kunnen doorzetten Vandaag kreeg ik een (automatische) mail dat die bestelling (?) geannuleerd is.
Meerdere keren geprobeerd contact te zoeken, maar word van het kastje naar de muur gestuurd. Normaal koop ik nooit B-stock producten, maar heb dat nu twee keer gedaan en dat was ook meteen de laatste keer. Ze gaan/willen een nieuwe subwoofer opsturen, maar de reparatie kosten van mijn speakers/monitoren moet ik wel even zelf betalen. Dat is toch vrij krom?
Ze hebben mij toen een aantal koptelefoons opgestuurd, alleen de 3e die ik kreeg werkte. Hierdoor ben ik gigantisch veel inkomsten misgelopen en ik hier op dit moment heel erg veel last van ondervind. Continu worden mij coulance bonnen aangeboden, maar daar kan ik dus helemaal niets mee.
(Korte versie kan maar 2500 tekens gebruiken)...
Gewenste oplossing
Compensatie en excuses.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.