Opgelost door Bax-Shop.nl: De klacht betreft mijn zorgwekkende ontevredenheid over het niet leveren van een bestelde ukelele.

content Opgelost
Peter van Hout

Op 30 april een bestelling geplaatst voor een tenor ukelele, samen met snaren en draagband. Bovenstaande gegevens werden daarop ontvangen. Ukelele was op voorraad: 1 exemplaar, maar tot op heden niet geleverd. De snaren en draagband werden op 2 mei wel geleverd (verzendbevestiging van bestelling J105750415).

Op 7 mei kreeg ik bericht dat de verwachte leverdatum in week 20 (11-18 mei) zou zijn. Ondanks voldoende voorraad op de site is dit niet gebeurd.

Op 20 mei een e-mail gestuurd; waarop géén antwoord kwam.

Op 22 mei eerste contact met helpdesk, dit na vele pogingen, maar telkens een wachttijd langer dan 30 minuten!. ’s Avond ‘kort vóór sluitingstijd’, wel contact: De medewerker beloofde contact op te nemen met zijn leidinggevende en zou mij daarover berichten. Hij heeft de lopende bestelling geannuleerd en meteen een nieuwe geplaatst. De prijs van de ukelele was op dat moment ‘even’ aangepast van 126 naar 98 euro! De 28 teveel betaalde euro’s zouden altijd teruggestort kunnen worden.

Op 23 mei ontving ik een e-mail dat overleg had plaatsgevonden en ik de pakbon zou ontvangen. Dit gebeurde, maar geen overige verzendinformatie met trackingnummer. Er werd wederom géén ukelele geleverd.

Op 24 mei 2de contact: De medewerker de helpdesk meldt dat de ukelele bij DHL zou liggen; dat gebeurde wel eens vaker. Maar hij zou dit probleem nazoeken en mij op de hoogte houden. Inmiddels was de voorraad nog voldoende, maar wel weer voor de oude prijs van 126 euro.

2 juni: Echter tot heden niets gehoord en geen ukelele geleverd. Volgens de website is de Kala MK-TE Makala tenor ukelele met EQ en tas nu (2 juni 13.30 uur) nog steeds op voorraad voor de prijs van 126 euro.
Omdat ik afgelopen dagen op internet gespeurd heb naar reviews van klanten bespeurde ik meerdere overeenkomende problemen met levering van producten, waaronder ook van ukeleles.

Hoewel ik meerdere malen als tevreden klant in het verleden producten besteld heb, ben ik dit keer ontzettend teleurgesteld en is mijn vertrouwen in het bedrijf erg gedaald.

Ik wil dat het bedrijf de eventueel nog aanwezige bestelling annuleert en het bedrag van 126 euro dat door mij betaald en door het bedrijf ontvangen werd, met spoed (!) aan mij retourneert.

Bax-Shop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Peter van Hout
    Bax-shop.nl heeft na méér dan een maand de bestelde ukelele laten bezorgen. Met het product op zich ben ik tot op heden tevreden; over de manier waarop alles gelopen is blijf ik mijn grote vraagtekens houden en had ik graag meer openheid en accuratesse van het bedrijf verwacht. In mijn opinie ga je op de manier, zoals met mij gebeurde, niet om met je klant.

Peter van Hout
Het bestelde product is mij uiteindelijk bezorgd.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?