Klacht Bax-Shop.nl: DEFECT B-stock product ontvangen, daarnaast geen power supply erbij gekregen

# 420301
T-roex

Ik heb een B-stock product (Numark M101 DJ mixer) besteld die wat krassen zou hebben. bij het uitpakken van het pakket was ik verbaasd dat ik er achter moest komen dat er geen power supply bij het product was geleverd. gelukkig had ik nog een andere power supply die toevallig geschikt was voor het product. nadat ik deze power supply had aangesloten kwam ik er achter dat het product niet eens werkte. alle kabels zijn 100% goed aangesloten en er is geen twijfel dat ik zelf iets ben vergeten waardoor het product niet werkt.

Ik heb met de klantenservice gebeld en begon met het probleem te bespreken dat er geen power supply bij mijn product werd geleverd. het antwoord van de klantenservice medewerker was als volgt: "voor B-stock producten kun je beter kijken naar de foto's om te zien wat je zult ontvangen, je moet niet kijken naar de beschrijving" (waarnaar ik refereerde omdat ik daar nergens een opmerking zag over geen power supply in de beschrijving). Sorry maar dit vind ik nergens op slaan. op normale A-stock producten hoef je ook niet te kijken naar de foto's om er achter te komen of er een power supply bij zit of niet. Op normale A-stock producten zie je ook nooit een power supply op de foto's want voor elektronische producten lijkt me het wel meer dan logisch dat je er een power supply bij krijgt.

Vervolgens had ik het erover dat naast de ontbrekende power supply het product defect was. ik kreeg het standaard antwoord "sorry ik vind het erg dat dit moest gebeuren". ik begrijp dat dit is wat klantenservice medewerkers horen te zeggen. Omdat ik had verwacht had dat ik in de week van het plaatsen van de bestelling een werkend product zou krijgen, en door het retour moeten sturen en het wachten op een nieuwe bestelling nog veel langer zou moeten wachten totdat ik een daadwerkelijk werkend product zou krijgen, heb ik gevraagd of er een compensatie mogelijk was. normaal vraag ik nooit om een compensatie maar deze keer vind ik het wel erg ver gaan en vind ik dat ik hier recht op heb. een bedrijf beloofd een werkend product en levert in plaats daarvan een niet-compleet en niet-werkend product.

Ik vind dat ik door bovenstaand verhaal recht heb op een tegemoetkoming.

Bax-Shop.nl
    Hallo Tom,

Wat vervelend dat je geen power supply bij jouw product hebt ontvangen. Zonder power supply werkt het product niet en kan het eigenlijk niet zo verkocht worden uiteraard. Onze excuses voor het ongemak. We zullen je een coulancebon opsturen ter waarde van €10,-. We hopen dat je dit een passende tegemoetkoming vindt.

Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?