Klacht Bax-Shop.nl: Geld van retour na 2 maanden nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 684552
Gebruiker
Pondhouse
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Wacht al ruim 2 maanden op terugbetaling van retour gestuurde producten. De creditfacturen zijn netjes zichtbaar in mijn account, maar ondanks veel Whatsapp contact nog steeds geen geld terug…

Gewenste oplossing

Geld binnen aantal dagen terug

10 reacties

  1. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    Nog geen reactie van Bax Shop gehad. Gaat het wel goed met dit bedrijf? Hebben ze betalingsregeling problemen?
  2. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    Inmiddels de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld.
  3. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste John,

    We hebben dit uitgezocht via onze winkels en financiele administratie, zij geven het volgende aan.

    Volgens de gegevens van de winkel in Antwerpen is de bestelling afgehaald waardoor er geen terugbetaling gedaan kan worden. Dit wordt ook bevestigd door onze financiele afdeling.

    Met vriendelijke groeten,
    Bax Music
  4. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    De bestelling is in Antwerpen geplaatst en via PostNL geleverd. Daarna retour opgehaald door jullie eigen pakketdienst. De credits en bevestigingen lijken toch duidelijk genoeg.

    Neem anders graag even de moeite niet om contact op te nemen. Ik klaag hier niet voor niets…
  5. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste John,

    We hebben het nagekeken. We zien dat onze administratie dit inmiddels heeft gecorrigeerd op 15-09. Hiermee is ook een terugbetaling in gang gezet. Zo een terugbetaling duurt maximaal 7 werkdagen. Onze excuses voor de verwerking en de duur van deze kwestie. Indien je nog vragen hebt vernemen wij het graag.

    Met vriendelijke groeten,
    Bax Music
  8. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    De beloofde maximale 7 werkdagen voor terugbetaling zijn alweer voorbij. Helaas geen terugbetaling ontvangen…
  9. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste John,

    We hebben dit nogmaals nagevraagd bij onze debiteuren afdeling. Ondanks de correctie is de terugbetaling tegen gehouden en geannuleerd. Dit vanwege het feit dat er nog een post/betaling open staat die niet betaald is. Dit betreft een bedrag van 311 euro

    Mocht je hier nog vragen over hebben kan je het best contact opnemen met onze debiteuren afdeling via debiteuren@bax-shop.nl. Zij kunnen je hier meer over zeggen.

    Met vriendelijke groeten,
    Bax Music
  10. Auteur
    Pondhouse
    Datum
    Een openstaand bedrag, werkelijk? Is dit de zoveelste vertragingstactiek?

    En nu mag ik contact opnemen met de debiteuren afdeling waar ik al vele malen contact mee heb gehad. Komt er niemand op het idee dat het wel fatsoenlijk zou zijn als dat initiatief bij jullie vandaan komt? Te bizar voor woorden.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen