Klacht Bax-Shop.nl: geleverde licentiecode voor software werkt niet

woest

Ik heb software besteld via bax-shop. De software zelf is te downloaden bij de fabrikant, maar kan pas geactiveerd worden met een licentie-nummer. Dat nummer is "invalid", dus kan ik de software niet gebruiken, hoe vaak ik het ook probeer.
Ik heb het dringend nodig voor een klant.
De klantenservice van Bax-shop is onbereikbaar. Telkens wordt ik na lange periodes in de wacht doorgeschakeld naar de receptie, die dan belooft dat ik wordt teruggebeld binnen 24 uur. Dat begon eergisterenochtend en tot nu toe ben ik niet teruggebeld. Wel heb ik de receptie al 4 keer gesproken, die me af en toe ook zegt: gek, het is helemaal niet zo druk, probeert u het nog eens. Woest ben ik inmiddels.

Snel een geldige licentiecode en compensatie van de gemaakte telefoonkosten en verloren werktijd.

Bax-Shop.nl
    Geachte mevrouw Kooistra,

Bedankt voor uw bericht. Jammer om te horen dat de code niet werkt. Ik heb begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega en dat de code weer werkt. Mijn excuses dat dit zo lang heeft geduurd. Mocht ik nog iets voor u kunnen doen, dan hoor ik het graag.

Amanda
    Bax-shop

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?