Opgelost door Bax-Shop.nl: Ik krijg mijn geld niet terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 357851
Gebruiker
N.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoi,
Ik heb 12-10-2018 een microfoon besteld bij Bax shop in Goes. De levertijd was enkele weken. Ruim op tijd voor Sinterklaas. Het zou een kado zijn voor mijn man. De levertijd werd echter elke keer bijgesteld. Uiteindelijk dacht ik; dan maar voor kerst. Ook die datum werd weer uitgesteld. 12-02-2019 kreeg ik een mail dat de levering weer 6 weken werd uitgesteld. Toen zei ik; annuleer de aankoop maar; stort mijn geld maar terug. Dit zouden ze doen. Na 2 weken was het geld er nog niet. Na een aantal mails bleek dat Paypal niet terugstort als de aankoop ouder is dan 3 maanden. Ze vroegen mijn rekeningnummer, dan zouden ze het zo overmaken. Dat was inmiddels 12 maart. Het kon 7 werkdagen duren voordat het geld op mijn rekening stond. 25 maart stond het er nog niet op. Omdat ze inmiddels niet meer reageerden op mijn mails heb ik dinsdag 26 maart gebeld. De wachttijd aan de telefoon was 25 tot 30 minuten! Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon. Hij hoorde mijn verhaal aan en zei; ik ga even bellen en navragen hoe het komt dat je je geld nog steeds niet terug hebt. Ik bel je terug. Inmiddels ben ik nog steeds niet teruggebeld. Via messenger op Facebook heb ik dezelfde vragen gesteld. Daar gaven ze vandaag het antwoord dat het geld is overgemaakt en dat het wéér 7 werkdagen kan duren. Ik hoor dit dus al vanaf 12-02. Dat zijn heel wat meer werkdagen dan 7. Morgen maar weer bellen. Al moet ik werken en heb ik geen tijd om 30 minuten in de wacht te staan...
erg frustrerend allemaal. Ik ben bang dat ik het geld nooit meer terugzie. Het was toch 289 euro.

De oplossing

€289 terugstorten op mijn rekening

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Niemarkt-Feijen,

    Bedankt voor jouw bericht. Ten eerste jammer dat we de microfoon niet hebben kunnen leveren aan je. We hebben het product helaas al een tijdje niet meer mogen ontvangen in ons magazijn.
    De order is geannuleerd en de terugbetaling aangemaakt. Dit kan inderdaad tot zeven werkdagen in beslag nemen. Uiteraard ga je jouw aankoopbedrag terug ontvangen, daar hoef je je geen zorgen over te maken. We kunnen de termijn alleen niet versnellen omdat de alle terugbetalingen door onze administratie worden gecheckt.
    Onze excuses voor het eventuele ongemak en het oponthoud. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

    Met vriendelijke groet,


    Amanda
    Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.
Datum
Uiteindelijke oplossing
5 april stond het op mijn rekening. Heeft even geduurd (net geen 2 maanden), maar het is gelukt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen