Klacht Bax-Shop.nl: Klantenservice niet bereikbaar, terugbelafspraken komt men niet na

MooieWortel#854

Retour product zou worden omgewisseld, wordt verkeerd verstuurd, zou opnieuw verstuurd moeten worden maar gebeurd niet. Over een periode van een maand zo'n 8x gebeld, maar krijg ALTIJD de receptie, omdat de klantenservice het zo druk heeft. Tijdstip maakt niet uit, de klantenservice zit van 9 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds helemaal vol. Even wachten tot iemand beschikbaar is kan niet.

Medewerker(s) van de receptie weet compleet helemaal niks en kan alleen terugbel afspraken maken. Deze afspraak is altijd gemaakt, maar ik ben slechts twee keer teruggebeld (van de acht keer). Medewerkers weten erg weinig van de producten en lijken maar wat te doen.

Het probleem (credit product A, verzend product B en stort het overige bedrag) is na een maand nog steeds niet opgelost.

Stuur mij het goede product en stort het overige geldbedrag terug.
Ook je eigen reputatie redden? FIX JE KLANTENSERVICE.

Bax-Shop.nl
    Beste heer Omvlee,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het spijt ons om te lezen hoe vaak je contact hebt moeten opnemen om het opgelost te krijgen. We hebben je zojuist weer een nieuwe e-mail gestuurd. Tevens zetten we deze case intern door zodat het geëvalueerd kan worden. Dit had al veel sneller opgelost moeten worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?