Klacht Bax-Shop.nl: Klantenservice niet bereikbaar, terugbelafspraken komt men niet na
Details
De klacht
Retour product zou worden omgewisseld, wordt verkeerd verstuurd, zou opnieuw verstuurd moeten worden maar gebeurd niet. Over een periode van een maand zo'n 8x gebeld, maar krijg ALTIJD de receptie, omdat de klantenservice het zo druk heeft. Tijdstip maakt niet uit, de klantenservice zit van 9 uur 's ochtends tot 8 uur 's avonds helemaal vol. Even wachten tot iemand beschikbaar is kan niet.Medewerker(s) van de receptie weet compleet helemaal niks en kan alleen terugbel afspraken maken. Deze afspraak is altijd gemaakt, maar ik ben slechts twee keer teruggebeld (van de acht keer). Medewerkers weten erg weinig van de producten en lijken maar wat te doen.
Het probleem (credit product A, verzend product B en stort het overige bedrag) is na een maand nog steeds niet opgelost.
De oplossing
Stuur mij het goede product en stort het overige geldbedrag terug.Ook je eigen reputatie redden? FIX JE KLANTENSERVICE.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.