Klacht Bax-Shop.nl: levertijden niet altijd geloven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 518883
Gebruiker
jacko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een bestelling op 10 Januari gedaan. Op de Site stond dat het ongeveer 4 werkdagen zou duren voor dat ik het zou hebben.
Vervolgens heb ik 8 werkdagen gewacht om een mail te sturen om er vervolgens 2 werkdagen later te horen dat het nog 1 week zou duren voordat het binnen kwam. Het pakket kwam niet volledig binnen. sommige onderdelen kwamen later en dit hadden ze niet vermeld. dus ik bel op 4 februari hun zeggen dat het 9 februari binnen komt in hun magazijn en dat ik de zelfde dag een track and trace code krijg. ik bel 10 februari want ik heb geen track and trace code gekregen. zeggen ze nu dat het pakket pas 15 februari in hun magazijn komt.
persoonlijk geloof ik langzamerhand niet eens dat het nog komt.
ik wacht nu al 1 maand op iets wat binnen 4 werkdagen binnen zou moeten zijn. zelf willen ze elk telefoontje of mail afwimpelen met :"hopende je zo voldoende te hebben geinformeerd". alsof het dan goed is

De oplossing

compensatie van iets, ik voel me nu echt bedrogen

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Jacobs,

    Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen het ons goed voorstellen dat je natuurlijk jouw producten zo snel mogelijk wil ontvangen. Lang wachten en dat de levertermijn steeds wordt uitgesteld, is natuurlijk niet prettig.
    We doen onze best om producten zo snel mogelijk te leveren. Hierin zijn we wel afhankelijk van de leverancier. Als we niks binnen krijgen, dan kunnen we ook niks versturen. Om die reden kunnen we een levertermijn ook niet 100% garanderen.
    We hopen dat je jouw producten alsnog zo snel mogelijk zal ontvangen. Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet, Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jacko
Datum
Uiteindelijke oplossing
1 onderdeel is binnen gekomen. Het laatste onderdeel komt in maart zeiden ze. 2 maandan later dan verwacht. TOP
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen