Klacht Bax-Shop.nl: levertijden niet altijd geloven
Details
De klacht
Ik had een bestelling op 10 Januari gedaan. Op de Site stond dat het ongeveer 4 werkdagen zou duren voor dat ik het zou hebben.Vervolgens heb ik 8 werkdagen gewacht om een mail te sturen om er vervolgens 2 werkdagen later te horen dat het nog 1 week zou duren voordat het binnen kwam. Het pakket kwam niet volledig binnen. sommige onderdelen kwamen later en dit hadden ze niet vermeld. dus ik bel op 4 februari hun zeggen dat het 9 februari binnen komt in hun magazijn en dat ik de zelfde dag een track and trace code krijg. ik bel 10 februari want ik heb geen track and trace code gekregen. zeggen ze nu dat het pakket pas 15 februari in hun magazijn komt.
persoonlijk geloof ik langzamerhand niet eens dat het nog komt.
ik wacht nu al 1 maand op iets wat binnen 4 werkdagen binnen zou moeten zijn. zelf willen ze elk telefoontje of mail afwimpelen met :"hopende je zo voldoende te hebben geinformeerd". alsof het dan goed is
De oplossing
compensatie van iets, ik voel me nu echt bedrogenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.