Klacht Bax-Shop.nl: Liegen over levertijd, niet rekening houden met klant

Klachtnummer
# 502964
Gebruiker
Hens Solo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Liegen over leverdatum. Ze vertelden mij dat ik binnen 4 dagen mijn product zou krijgen. Nu moet ik ineens terwijl ik betaald heb 2 maanden wachten zonder enige compensatie

De oplossing

Compensatie voor dit ongemak

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Hensema,

    Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het niet prettig is wanneer de levertermijn wordt uitgesteld. Qua levering zijn we afhankelijk van de leverancier. Om die reden kunnen we een levertermijn ook nooit 100% garanderen. Zeker ook vanwege de impact van het coronavirus kunnen de leveringen van sommige producten zijn vertraagd. Onze excuses voor dit ongemak. We hopen op je begrip hierin.

    Met vriendelijke groet, Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen