Opgelost door Bax-Shop.nl: Mijn bestelling is veel te laat en de klantenservice helpt mij niet/ doen valse beloften.

sad Opgelost
Erebeer1908

Op Woensdag 26 Januari 2021 een gitaar + Gigbag, setje snaren en een Capo besteld. Vermeld op de website: vóór 23:00 uur besteld, morgen in huis via DHL.

Inmiddels is het 3 feb, nog steeds niks. Van alles misgegaan. DHL kwam ermee dat adresgegevens onjuist zijn, terwijl alles op alle bevestigingen goed staat. Inmiddels 5 keer gebeld:

Vrijdag 29-01: mededeling dat het product teruggestuurd wordt, en uiterlijk dinsdag bezorgd wordt. "Onderzoek" gestart naar oorzaak.
Maandag 01-02: Geen medewerker beschikbaar, wordt teruggebeld
Dinsdag 02-02: Mededeling dat het pakket binnen is, uiterlijk donderdag bezorg, maar kan niet op ophaalpunt. Dus ik regelen dat ik thuis ben.
Woensdag 03-02: Mededeling dat het pakket toch niet binnen is, "onderzoek gestart", ik wordt zo teruggebeld.

Dit is al enkele uren geleden, ik ben nog niet teruggebeld. Ik wordt al dagenlang van het kastje naar de muur gestuurd. Er zijn al diverse beloften gedaan, BAX heeft deze allemaal gebroken. maar ik heb wél vooraf moeten betalen. Als ik in mijn laatste gesprek aangeef dat ik dit niet zo netjes van ze vindt, schieten ze in de verdediging en is alles niet hun schuld. DHL zegt hetzelfde.

Intussen ben ik hier zwaar de dupe van. Het is enorm frustrerend dat dit zomaar kan. Er wordt geen enkele verantwoordelijkheid genomen en een verontschuldiging kan er ook niet vanaf. Enkel: Vervelend, maar wij kunnen ook niet zoveel doen. Ik ben bijna geneigd om mijn geld terug te vragen, al zie ik overal op het internet dat dit óók veel gedoe oplevert. Daarnaast gaat het om een aanzienlijk bedrag (voor mij) en had ik het pakket vorig weekend al nodig.

Ik snap niet dat het mogelijk is dat de klantenservice steeds valse beloftes doet (dit staat voor mij gelijk aan liegen om je klant tevreden te houden), en de consument op deze manier behandeld wordt.

Ik wil dat het bedrijf het pakket op zeer korte termijn levert (bij voorkeur op een afhaalpunt), of direct mijn geld terugstort. Ik vind dat zij het inmiddels wel verschuldigd zijn om een spoedlevering in te zetten, plus extra compensatie voor het ongemak.

Bax-Shop.nl
    Beste heer Louwers,

Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de wat verlate reactie van onze kant.
    We zien dat het inmiddels is opgelost. Een nieuwe zending is voor je aangemaakt en deze is bij je bezorgd. We hopen dat de producten verder naar wens zijn.
    Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Erebeer1908
Na 6 keer aan de telefoon gehangen te hebben met de klantenservice is het opgelost. Ze hebben een nieuw pakket gestuurd met de producten. Deze zijn allemaal naar wens, waardoor het is opgelost. Wel zit het me niet helemaal lekker. De vorige 5 keer werd er steeds iets anders beloofd en gezegd, en kon men niet zomaar een pakket opnieuw versturen. Onduidelijk is het voor mij of ik gewoon toevallig de juiste persoon aan de telefoon kreeg die in staat was mij verder te helpen, of om het feit dat ik al 6 keer gebeld had en een klacht op klachtenkompas heb geschreven. Al met al ben ik blij met de producten, die zijn naar verwachting. Desalniettemin kostte het een hoop stress en telefoontjes om mijn pakket alsnog veel te laat te ontvangen. Ik weet zeker dat het bedrijf goede producten verkoopt, maar bij voorkeur zou ik deze in de winkel kopen. Via de webshop was voor mij geen fijne ervaring.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?