Klacht Bax-Shop.nl: Niet meegeleverde stroomadapter.

sad Niet opgelost
Gebruiker1531243645

Bij aankoop van een b-stock speaker werd er geen stroomadapter meegeleverd, terwijl in de omschrijving van het product stond dat die zou moeten worden meegeleverd. Nadat ik de klantenservice gebeld heb en zwart op wit via de mail bevestigd heb gekregen dat dit er inderdaad bij stond, werd ik afgewimpeld met het excuus dat de adapter niet op de foto stond. Foto's zijn volgens Bax lijdend bij b-stock producten, maar ik vind ik dat ik er vanuit mag gaan dat er een adapter bij elektrische apparaten geleverd wordt. Vooral omdat dit dus wel in de omschrijving stond. Ik heb voor 28,- euro ergens anders een adapter moeten kopen, omdat Bax mij niet tegemoet wil komen.
Los van het feit dat Bax juridisch vast gelijk heeft, denk ik dat Bax ook wel inziet dat dit geen service is. Als de adapter mist mag je dat toch in koeienletters bovenaan het artikel zetten? In dat geval had ik deze speaker ook niet gekocht en was dit probleem er niet geweest. Ik vind dat de fout daarom bij Bax ligt.

Ik wil graag de 28,- die ik betaald heb vergoed krijgen van Bax. Dit zijn kosten die ik heb moeten maken omdat Bax een fout heeft gemaakt dus ik vind dat ik daar niet voor op zou moeten draaien.

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw van Soest,

Wat vervelend dat de stroomadapter ontbrak. Dan kun je de speaker natuurlijk niet gebruiken. We begrijpen dat je het inmiddels hebt opgelost door een adapter ergens anders aan te schaffen. Het risico bij een B-stock product is dat er accessoires kunnen missen. Als oplossing bestaat er altijd de mogelijkheid om een product naar ons te retourneren.
    We kunnen eventueel kunnen of we nog iets kunnen betekenen in de kosten. Kun je een betaalbewijs van de adapter sturen naar helpdesk@bax-shop.nl? Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Gebruiker1531243645
Een stroomadapter is volgens mij geen accesoire, maar een onderdeel van het product. Ik snap niet dat jullie dat niet willen toegeven. Aankoopbewijs ga ik zoeken. Mocht dit zo opgelost worden ben ik daar blij mee.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?