Opgelost door Bax-Shop.nl: Nog steeds geen geld terug

sad Opgelost
G.H. Lammers

Ik heb een artikel teruggebracht in juni vorig jaar binnen de grenzen dat dit kon en ik heb recht op het totale aankoopbedrag ad 152 euro. Dat is me toegezegd, het zou binnen 14 dagen op mijn rekening worden gestort. Het is nu februari. Ik heb er nog geen cent van gezien. Alleen loze beloften door talloze helpdeskmedewerkers.

Terugbetalen waar ik recht op heb.

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw Lammers,

Bedankt voor je bericht. Wat ben je al lang aan het wachten op jouw terugbetaling. Volgens onze gegevens is het eergisteren naar je overgeschreven, dus dan zal je het ontvangen moeten hebben. Onze excuses dat je er zo lang op hebt moeten wachten.
    Neem gerust contact met ons op indien we je nog ergens mee kunnen helpen. We wensen je een fijne dag toe.

G.H. Lammers
Ik heb het geld inderdaad inmiddels ontvangen, maar als klant ben je me kwijt, zeker nu ik hier op de site heb gelezen dat veel meer mensen heel lang moesten wachten en zeuren om hun geld terug te krijgen. Dat wil ik niet weer meemaken.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?