Klacht Bax-Shop.nl: Onbereikbaar

Klachtnummer
# 147068
Gebruiker
Gerjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb bij Bax-shop.nl een elektrische gitaar gekocht. Die is niet geleverd. Wel heb ik een bericht ontvangen van vertraagde levering, maar daarna niets meer vernomen. Het bedrijf neemt de telefoon niet op. Er klinkt dagenlang een bandje met de boodschap dat het bedrijf je wegens "onverwachte drukte" minder snel kan helpen, en als je daarna het keuzemenu kiest, wordt er nooit opgenomen. Ik eis contact, snelle levering en zo niet, dan onmiddellijk mijn geld terug

De oplossing

Snelle levering, en zo niet, dan onmiddellijk mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste heer Huis in 't Veld,

    Allereerst onze excuses dat u ons de afgelopen dagen niet kon bereiken. Het is inderdaad erg druk en daardoor zijn wij wat minder goed bereikbaar. Ik probeerde u zojuist te bellen om u de status van uw bestelling door te geven, maar ik kreeg helaas uw voicemail. Hierbij wil ik u mededelen dat uw bestelling vanmiddag is klaargemaakt voor verzending en dus ook vandaag ons magazijn verlaat. U ontvangt vannacht per e-mail een verzendbevestiging met track & trace code en u kunt het pakket morgen verwachten. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,


    Amanda
    Bax-shop

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen