Opgelost door Bax-Shop.nl: Oortjes voor de 3e keer kapot, graag mijn aankoopbedrag terugstorten.

content Opgelost
bax#kapotteoortjes#2019

Ik heb een product (oortjes) gekocht in 2019. Het werd maanden later pas geleverd en was binnen 2 weken kapot. Ik heb na melding een nieuw product ontvangen. Ook dat is na een paar maanden kapot gegaan, binnen de garantietermijn. Heb toen verzocht om het geld terug te storten omdat ik niet meer in dat product geloofde. Dat kon blijkbaar niet, dus heb ik weer een nieuwe product gekregen. Ook dat is nu weer kapot en weer heb ik verzocht om mijn geld terug te boeken. Ik wil geen nieuw product meer.

Mijn aankoopbedrag naar mij overmaken en geen nieuw product toesturen.

Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw Koevoets,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We zien dat de terugbetaling gisteren is aangemaakt. Dus het aankoopbedrag gaat naar je teruggestort worden. We kunnen het ons goed voorstellen dat je liever je geld terug wil, gezien de oortjes steeds kapot gaan.
    Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op. We hopen dat we jouw klacht naar tevredenheid hebben opgelost en wensen je nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet, Bax Music

bax#kapotteoortjes#2019
Ze hebben eindelijk na een jaar een terugbetaling gedaan.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?