Opgelost door Bax-Shop.nl: Oortjes voor de 3e keer kapot, graag mijn aankoopbedrag terugstorten.
Details
De klacht
Ik heb een product (oortjes) gekocht in 2019. Het werd maanden later pas geleverd en was binnen 2 weken kapot. Ik heb na melding een nieuw product ontvangen. Ook dat is na een paar maanden kapot gegaan, binnen de garantietermijn. Heb toen verzocht om het geld terug te storten omdat ik niet meer in dat product geloofde. Dat kon blijkbaar niet, dus heb ik weer een nieuwe product gekregen. Ook dat is nu weer kapot en weer heb ik verzocht om mijn geld terug te boeken. Ik wil geen nieuw product meer.De oplossing
Mijn aankoopbedrag naar mij overmaken en geen nieuw product toesturen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.