Opgelost door Bax-Shop.nl: Plotseling geen garantie op Nord Case

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301781
Gebruiker
AllarddB
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Aanschaf Nord Case.

Ik heb 14 januari 2016 een Nord Case bij Bax-Shop gekocht. Ik ben muzikant en gebruik deze case ook veelvuldig maar ga altijd voorzichtig met mijn spullen om. Na een jaar ging de rits van de tas stuk waardoor ik mijn Nord niet meer kon meenemen. Na contact met Bax werd mij verteld dat ik mijn tas kon opsturen. Na een aantal weken kreeg ik netjes een nieuwe tas opgestuurd. Dit was op 07-03-2017. Nu heb ik exact hetzelfde probleem. Weer is de rits van mijn Nord stuk maar nu zit mijn Nord in de tas en kan ik hem niet gebruiken omdat de rits niet meer opengaat. Na contact met Bax werd mij verteld dat dit niet onder de garantie valt en dat dit alleen gebeurd als de tas binnen enkele weken stuk zou gaan. Na mijn uitleg dat ik de vorige keer ik gewoon een nieuwe tas kreeg werd het plotseling gegooid op een eenmalige coulance regeling en dat ik een nieuwe tas kan bestellen met 10% korting. In mijn mailwisseling van de eerste keer is niets gemeld over een eenmalige coulanceregeling. Ik vind het ook een vreemd verhaal want ik mag er toch vanuit gaan dat ik zo'n tas meer dan een jaar kan gebruiken?

De oplossing

Ik zou graag mijn tas willen opsturen en daar een nieuwe tas voor in de plaats ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste Allard,

    Bedankt voor het schrijven van je ervaring met ons. Vandaag heb je een e-mail ontvangen van onze retour-afdeling waarin vermeld staat dat dit inderdaad niet onder de garantie valt. Onze retour-afdeling heeft je toen ook 10% korting aangeboden bij aanschaf van een nieuwe tas.

    Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je op de e-mail van onze retour-afdeling reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Bax Music
  2. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste Allard,

    Onze retour-afdeling zal ook spoedig op je e-mail van vandaag reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Bax Music
  3. Auteur
    AllarddB
    Datum
    Na opnieuw te hebben gekeken is het opgelost! Dank! :)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AllarddB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen