Opgelost door Bax-Shop.nl: Plotseling geen garantie op Nord Case

Aanschaf Nord Case.

Ik heb 14 januari 2016 een Nord Case bij Bax-Shop gekocht. Ik ben muzikant en gebruik deze case ook veelvuldig maar ga altijd voorzichtig met mijn spullen om. Na een jaar ging de rits van de tas stuk waardoor ik mijn Nord niet meer kon meenemen. Na contact met Bax werd mij verteld dat ik mijn tas kon opsturen. Na een aantal weken kreeg ik netjes een nieuwe tas opgestuurd. Dit was op 07-03-2017. Nu heb ik exact hetzelfde probleem. Weer is de rits van mijn Nord stuk maar nu zit mijn Nord in de tas en kan ik hem niet gebruiken omdat de rits niet meer opengaat. Na contact met Bax werd mij verteld dat dit niet onder de garantie valt en dat dit alleen gebeurd als de tas binnen enkele weken stuk zou gaan. Na mijn uitleg dat ik de vorige keer ik gewoon een nieuwe tas kreeg werd het plotseling gegooid op een eenmalige coulance regeling en dat ik een nieuwe tas kan bestellen met 10% korting. In mijn mailwisseling van de eerste keer is niets gemeld over een eenmalige coulanceregeling. Ik vind het ook een vreemd verhaal want ik mag er toch vanuit gaan dat ik zo'n tas meer dan een jaar kan gebruiken?

Ik zou graag mijn tas willen opsturen en daar een nieuwe tas voor in de plaats ontvangen.

Bax-Shop.nl
    Beste Allard,

Bedankt voor het schrijven van je ervaring met ons. Vandaag heb je een e-mail ontvangen van onze retour-afdeling waarin vermeld staat dat dit inderdaad niet onder de garantie valt. Onze retour-afdeling heeft je toen ook 10% korting aangeboden bij aanschaf van een nieuwe tas.

Mocht je hierover nog vragen of opmerkingen hebben, dan kun je op de e-mail van onze retour-afdeling reageren.

Bax Music
    Bax-Shop.nl
    Beste Allard,

Onze retour-afdeling zal ook spoedig op je e-mail van vandaag reageren.

Bax Music
    AllarddB
    Na opnieuw te hebben gekeken is het opgelost! Dank! :)

AllarddB

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?