Klacht Bax-Shop.nl: Prijs veel hoger dat geadverteerd

A.P.J. Smits

Prijs die wordt geadverteerd Bij Google, Marktplaats en alle andere advertenties verandert als je erop klikt en naar de site gaat. Ik wil een Yamaha stagepas 1K aanschaffen van gesponsord geld. Elke keer als ik zoek via Google heeft Bax een interessante prijs. Zodra ik op de bewuste prijs klik, word ik naar de site gebracht en daar is de prijs ineens hoger. Terwijl dit 10 minuten geleden nog niet zo was... scheelt maarliefst 100, 00

Een goed aanbod!

Bax-Shop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

A.P.J. Smits
    Inmiddels weer een week verder. Besteld voor de oude prijs, maar fout gegaan. Verkeerde artikel gekregen. 0,0 meegaandheid. Nu heb ik twee maal betaald en nog geen PA. Was bedoeld voor dit weekend. Weg geld en weg optreden.
    A.P.J. Smits
    Weer vijf dagen gepasseerd, status is helaas hetzelfde. Inmiddels 5 uren met de klantenservice gebeld, elke keer dezelfde beloftes. Vandaag had ik weer een pro-deo klus en heb weer geluid moeten huren. Dus 300,00 euro verder 1600,00 minder op m’n rekening en nog steeds geen reactie. Goedkoop is dus echt duurkoop. Uiteraard hoef ik van Bax niets meer, maar moet nu wel wachten want geld terug storten “kan niet” volgens klantenservice voordat ik het product heb teruggestuurd. Dan moet je wel een product hebben.
    A.P.J. Smits
    Nog steeds lopend. Nog geen geld terug. Ik heb alles gecanceld. Dus nu afwachten wanneer ik die 1600,00 terug heb... pffff
    A.P.J. Smits
    Geld van de eerste bestelling nog steeds niet terug. Er was iets foutgegaan met de goedkeuring hiervan. Nog steeds afwachten. Ben heel benieuwd wat er uit coulance nog geboden wordt, dat zou hier heel erg op z’n plaats zijn .

Geen enkele reactie

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?