Opgelost door Bax-Shop.nl: Product aangemeld voor garantieclaim, echter afhandeling ervan is onduidelijk?

content Opgelost
KishijotenTomoe

Product Roadie Tuner 2 op 13 augustus 2020 aangemeld voor garantie binnen de bij behorende termijn (product is nog geen jaar oud), echter na 4 weken product terug ontvangen waarbij het defect niet is verholpen. Verder geen informatie toegevoegd aan pakket. Onduidelijk wat nu de bedoeling hiervan is.

Graag contact opnemen met mij hoe nu verder te gaan?

KishijotenTomoe
    Ik heb geen reactie ontvangen op mijn verzoek. Ik zou het op prijs stellen als de verkopende partij contact met mij opneemt om te kijken naar een passende oplossing voor het defecte product dat niet gerepareerd is onder de standaard garantievoorwaarden
    Bax-Shop.nl
    Beste heer/mevrouw Tuynman,

Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de wat verlate reactie van onze kant. We hebben begrepen dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. Het product is opnieuw aangemeld voor reparatie. De tuner hebben we in ons magazijn mogen ontvangen en is weer naar de leverancier gestuurd ter reparatie. We gaan er van uit dat de reparatie spoedig wordt afgehandeld.
    Onze excuses voor het eventuele ongemak. Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, Bax Music

KishijotenTomoe
Uit het gevoerde telefoongesprek resulteerde dat men opnieuw het probleem gaat bekijken. In afwachting van deze nieuwe bevindingen en de te leveren service blijf ik in afwachting. Is mijn klacht opgelost? In zoverre heb ik in ieder geval het probleem opnieuw kunnen aanmelden.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?