Klacht Bax-Shop.nl: Product defect, bedrijf lost het niet op!

KGG

Ik heb ongeveer 2-3 jaar geleden een audio interface (Alesis Core 1) van Bax-Shop.nl besteld en het interface was defect. Ik heb het product tot de dag van vandaag (23-05-2020) 3 keer voor de zogenaamde "reparatie" teruggestuurd. Iedere keer kwam het product weer defect terug. De laatste keer heeft het hen bijna 1 jaar gekost om mijn email en klacht te beantwoorden. In de tussentijd hebben ze gezegd dat het product terug is gestuurd terwijl het in de winkel lag! Dit is absoluut een slechte dienst (oftewel is het eerder een ondienst) want ik ben %100 zeker dat het niet aan mij ligt. Ik heb het interface met verschillende kabels en op verschillende computer getest om zeker te zijn dat het defect is. De frustratie is erg en hun ontkenning maakt het nog erger!

Ik wil graag of mijn geld terug of een andere WERKENDE interface als compensatie. En ben van mening dat dit op zijn minst, na bijna 3 jaar gedoe en frustratie moet gebeuren.

Reactie 2
    Bax-Shop.nl
    Beste klant,

De reparatie heeft inderdaad erg lang geduurd. We zien dat het product op 22 mei naar je is teruggestuurd. Is de interface nu in orde en weer werkend?

Met vriendelijke groet, Bax Music

KGG
Beste Bax Music, De interface werkt nog steeds niet. Ik wil graag of mijn geld terug of een andere werkende interface als compensatie. Gr, KGG

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?