Opgelost door Bax-Shop.nl: Retournering niet terugbetaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 524982
Gebruiker
J. Stegink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind december een audio send/receiver combinatie (2 delen) gekocht en vanwege de slechte prestatie na 4 dagen geretourneerd. Helaas kreeg ik slecht 1 van de 2 delen terugbetaald. Ondanks de bevestiging van Bax voor ontvangst van de retournering en herhaaldelijke contacten - zowel via email als telefonisch - met beloftes voor terugbetaling van het tweede deel, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De zaak loopt nu reeds meer dan 2 maanden.

De oplossing

Ik wil dat ik mijn retournering eindelijk krijg terugbetaald, zoals het hoort (conform de retourneringsregeling van Bax).

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Stegink,

    Bedankt voor jouw bericht. Het tweede deel van de retourzending is gisteren gecrediteerd en de terugbetaling aangemaakt. Binnen zeven dagen ontvang je jouw geld terug. Onze excuses dat je er wat langer op hebt moeten wachten dan gebruikelijk. Dit had veel sneller opgelost moeten worden.
    Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op. We wensen je een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet, Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Stegink
Datum
Uiteindelijke oplossing
De zaak is binnen 1 dag opgepakt door Bax en het retourneringsbedrag is binnen 1 week teruggestort (zoals aangegeven door Bax).
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen