Opgelost door Bax-Shop.nl: Retournering niet terugbetaald.

J. Stegink

Ik heb eind december een audio send/receiver combinatie (2 delen) gekocht en vanwege de slechte prestatie na 4 dagen geretourneerd. Helaas kreeg ik slecht 1 van de 2 delen terugbetaald. Ondanks de bevestiging van Bax voor ontvangst van de retournering en herhaaldelijke contacten - zowel via email als telefonisch - met beloftes voor terugbetaling van het tweede deel, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. De zaak loopt nu reeds meer dan 2 maanden.

Ik wil dat ik mijn retournering eindelijk krijg terugbetaald, zoals het hoort (conform de retourneringsregeling van Bax).

Bax-Shop.nl
    Beste heer Stegink,

Bedankt voor jouw bericht. Het tweede deel van de retourzending is gisteren gecrediteerd en de terugbetaling aangemaakt. Binnen zeven dagen ontvang je jouw geld terug. Onze excuses dat je er wat langer op hebt moeten wachten dan gebruikelijk. Dit had veel sneller opgelost moeten worden.
    Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op. We wensen je een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet, Bax Music

J. Stegink
De zaak is binnen 1 dag opgepakt door Bax en het retourneringsbedrag is binnen 1 week teruggestort (zoals aangegeven door Bax).

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?