Klacht Bax-Shop.nl: Slechte aftersales

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301794
Gebruiker
Rob Engelman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Slechte opvolging van klacht.
Ik heb 20/4 een bekken besteld met leverdatum 21/4, via DHL.
Bekken kwam beschadigd aan en ik kon niet telefonisch aanmelden (bureaucratie).
RMA aangemaakt en bekken opgestuurd. Vandaag 26/4 toevallig gehoord dat de levering van een nieuw bekken pas volgende week wordt. Als ik niet een bericht op Facebook had geplaatst had ik het niet geweten.

Geen enkel overleg of dat accoord is of dat ik dan liever geld retour heb of een alternatief artikel.

Dat is al de tweede keer dat ik een dergelijke ervaring met aftersales heb. De laatste keer werd me verteld dat mijn instrument niet meer leverbaar was, terwijl ik wist dat er bij de importeur nog één lag. Dat heeft in totaal 4 maanden geduurd.

Ik heb er geen vertrouwen in dat het deze keer wel snel opgelost wordt.

De oplossing

Overleg!!
Het is niet mijn fout en mag ook nooit mijn probleem worden. Dat is het nu wel.

Er is voor mij onderscheid tussen een onderdeel wat slecht verpakt en beschadigd wordt geleverd en een onderdeel waarbij ik spijt van de aankoop heb. In het eerste geval moet alles op alles worden gezet om het snel op te lossen. En dat is nu aan de hand.

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Beste Rob,

    Onze excuses dat je het bekken beschadigd hebt ontvangen. We hebben inderdaad op Facebook contact met je gehad. Tijdens het aanmelden van de retourzending heb je aangegeven dat het vervolgproces een nieuw artikel zou zijn. Hier zijn wij automatisch vanuit gegaan en dit hadden wij inderdaad eerst moeten bespreken met jou. Helaas is het bekken momenteel niet op voorraad en verwachten we het volgende week in ons magazijn. Zodra het bekken op voorraad is, dan wordt het uiteraard direct naar jou verzonden.

    Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag. We willen dit namelijk correct met je oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob Engelman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen