Klacht Bax-Shop.nl: slechte service bij defect

Klachtnummer
# 479134
Gebruiker
damon schuurke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 3 maanden geleden een ddj 400 inclusief koffer. gekocht na veel belletje en ontzettend veel bellen heb ik deze in juli eindelijk ontvangen.
na 4 weken kwam er een defect in 1 van de faders waavan de klantenservice zei dat dit garantiewerk zou zijn.
Echter kreeg ik na 3 weken een mail dat het geen garantie zou zijn en ik 125.17 zou moeten betalen omdat er koper kleurig metaal poeder in de fader zat.
nou is het natuurlijk te gek voor woorden om te zeggen dat dit door mij zou komen aangezien de ddj 400 netjes op mijn bureau staat als ik daar, draai ik niet dan zit hij in de bijbestelde koffer.
Naast het feit dat bax er van uit gaat dat ik aan metaalbewerking doe boven mij nieuwe draaitafel.
heb al geprobeerd te bellen maar kreeg te horen dat de afdeling die hier over ging geen telefoon zou hebben (lijkt me stug).
Zou graag een passende oplossing vinden in plaats van nogmaals 50% van het aankoop bedrag te moeten betalen, na slechts 6 weken het product gebruikt te hebben.

De oplossing

Ik zou graag zien dat bax de reparatie uitvoert onder garantie aangezien dit koper poeder duidelijk niet bij mij vandaan komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bax-Shop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen