Klacht Bax-Shop.nl: Slechte service en valse beloftes!

ION LUIDSPREKER

Waar zal ik beginnen ... het begon 2,5 jaar geleden toen ik de ion party blocker aanschafde... het apparaat was even goed maar begon al vrij snel mankementen te geven (accu,lichtschrijf,microfooningang van alles en nog wat ging kapot) steeds terug gestuurd en het Aparaat steeds maanden kwijt geweest (steeds kreeg ik rekeningen toegestuurd want ik uiteraard niet betaald heb .. had er namelijk al genoeg last van) steeds miscommunicatie ik zal terug gebeld worden terug gemaild worden box weer kwijt enz. Na de derde keer heb ik gezegd doe dan maar een nieuwe maar dat kon niet na een klacht op klachtenkompas kon dit wel... hehe eindelijk! Zoals afgesproken heb ik de party rocker max besteld, het zou alleen 3 weken duren nou geen probleem ik wacht wel even. Nu na bijna 6 maanden zit ik nog te wachten!!!!!!!!!!!!!!!! 6 MAANDEN ! En wat krijg ik .... waardebon van 25 euro nou geweldig! Steeds wordt me belooft over 3 dagen komt die dan weer 2 weken en zo gaat het steeds en ik ontvang niks! Ik vind dit echt....... schandalig zo kan je niet met mensen omgaan gisteren weer gebeld en ik zou teruggebeld worden maar vervolgens blijft het weer stil!!!!!!! Wat een k*t service en ze blijven me maar valse beloftes doen!

Ik wil de ion rocker max ontvangen en een andere vergoeding want ik ben het zat en zit al 6 maanden op de box te wachten

Bax-Shop.nl
    Beste mevrouw Sommer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u al ruim zes maanden aan het wachten bent op de luidspreker. Dat is natuurlijk extreem lang. Wij streven er altijd naar om producten zo spoedig mogelijk uit te leveren.
    De draadloze luidspreker staat voor een aantal klanten in reservering. Wij zijn dan ook in overleg met de leverancier om te bekijken wat de knelpunten zijn en waarom de levering nu al zo lang duurt. Daarnaast willen wij ook weten wanneer wij het product nu binnen krijgen zodat we deze kunnen uitleveren.
    Wij nemen uw klacht zeer serieus en beloven dan ook contact met u op te nemen zodra wij meer informatie hebben.

Amanda
    Bax Music
    ION LUIDSPREKER
    Dit is dan ook het antwoordt waar ik al 6 MAANDEN hoor ! En de vergoeding van 20 euro vind ik dan ook een beetje karig vinden jullie niet?
    Ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren jullie bieden de Ion party rocker max nog steeds aan? terwijl het apparaat al min. 6 maanden niet leverbaar is? zou de status van het apparaat niet moeten worden veranderd in tijdelijk niet leverbaar of willen jullie nog meer ontevreden klanten zoals ik?
    Begrijp werkelijk waar niet waar jullie mee bezig zijn, ik ken een hoop mensen die bij jullie bestellen maar neem aan dat ze na mijn verhaal ook gaan kiezen voor de concurrent want dit kan echt niet!!!!!!!!
    NOG STEEDS GEEN ANTWOORD VAN BAXSHOP

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?