Klacht Bax-Shop.nl: Terug betaling binnen voor 25-10-2018
Details
Klacht
Bax Shop doet niet aan hun voorwaarde en wat hun aan geven op hun website dit is genoeg om geding te starte tegen hun ik roep alle klanten die een klacht hebben om bij mij aan te meldenReden 1 terug betaling gaat niet vogels de manier wat hun aangeven binnen 7
Alle bewijs is hier onder maar toch gaat Bax Shop een onderzoek starten wat niks voor stelt
Viktor | Bax Music (22/10/2018 06.06 PM):
Beste Yashwant,
Zoals besproken bevat deze e-mail de samenvatting van het verhaal zoals ik het begrepen heb.
Op 30-08-2018 heb jij 5 meter lange kabel met de Onyx18SA subwoofer besteld ter waarde van € 414,70
De kabel is bij ons terug gekomen en de Sub heb je later ontvangen van GLS en hier heb je de helft voor betaald € 207,35
Op 04-09-2018 had je het verzoek gekregen om het restant van de subwoofer te betalen, maar zag je vanaf omdat deze retour kwam.
Ook had je weer een nieuwe sub besteld op 04-09-2018 twv. € 399,-
Op 06-09-2018 hebben wij de kabel van DHL terug gekregen.
En op 15-10-2018 hebben wij beide subs retour ontvangen.
Je zou dan volgens mijn berekening totaal € 399 +€ 207,35 = € 606,35 moeten terug ontvangen.
Dit heb ik ook doorgestuurd naar ons debiteuren afdeling.
Ik hoop dat alles duidelijk is en ik wens je nog een fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Viktor | Bax Music
Bax Music
Gewenste oplossing
Ik dat de terug betaling nu met spoed gedaan word want 25-10-2018 verloop de termijn van binnen 7 werkdagen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.