Klacht Bax-Shop.nl: Terug betaling binnen voor 25-10-2018

sad Niet opgelost
Vishaal

Bax Shop doet niet aan hun voorwaarde en wat hun aan geven op hun website dit is genoeg om geding te starte tegen hun ik roep alle klanten die een klacht hebben om bij mij aan te melden

Reden 1 terug betaling gaat niet vogels de manier wat hun aangeven binnen 7
Alle bewijs is hier onder maar toch gaat Bax Shop een onderzoek starten wat niks voor stelt

Viktor | Bax Music (22/10/2018 06.06 PM):

Beste Yashwant,

Zoals besproken bevat deze e-mail de samenvatting van het verhaal zoals ik het begrepen heb.

Op 30-08-2018 heb jij 5 meter lange kabel met de Onyx18SA subwoofer besteld ter waarde van € 414,70

De kabel is bij ons terug gekomen en de Sub heb je later ontvangen van GLS en hier heb je de helft voor betaald € 207,35

Op 04-09-2018 had je het verzoek gekregen om het restant van de subwoofer te betalen, maar zag je vanaf omdat deze retour kwam.

Ook had je weer een nieuwe sub besteld op 04-09-2018 twv. € 399,-

Op 06-09-2018 hebben wij de kabel van DHL terug gekregen.

En op 15-10-2018 hebben wij beide subs retour ontvangen.

Je zou dan volgens mijn berekening totaal € 399 +€ 207,35 = € 606,35 moeten terug ontvangen.

Dit heb ik ook doorgestuurd naar ons debiteuren afdeling.

Ik hoop dat alles duidelijk is en ik wens je nog een fijne dag toe.

Viktor | Bax Music
Bax Music

Ik dat de terug betaling nu met spoed gedaan word want 25-10-2018 verloop de termijn van binnen 7 werkdagen
Niet hellemaal opgelost gedeelte is opgelost van de terug betaling de rest moet nog komen Min punten Bax Shop Geld word niet binnen 7dagen gedaan heel veel medewerker hebben ook geen kennis over een bepaalde punten En de afdeling Debiteurenadministratie doen gewoon wat zie willen en niet leusteren wat een klant te zegen heeft Daarom verdiend Bax Shop nu een slechte punt van -2

Bax-Shop.nl
    Beste heer Chatterpal,

wij zijn op dit moment nog aan het uitzoeken wat er aan de hand is met de terugbetaling. Zoals aangegeven heeft dit nog iets meer tijd nodig omdat er iets nog niet in orde blijkt te zijn. We komen hier uiteraard nog op terug.

Amanda
    Vishaal
    Dit is wat Jeroen zij een medewerker van Bax Shop

Dat klopt. Dat verhaal is van mij overgenomen.

Aangezien u zegt dat klopt ga ik de terugbetaling in gang zetten.

Jeroen
    Debiteurenadministratie
    Bax-shop.nl

Bax-Shop.nl
    Beste heer Chatterpal,

fijn dat het is opgelost en dat het bedrag nu echt wordt teruggestort. Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Amanda
    Bax Music

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?