Opgelost door Bax-Shop.nl: Valse beloften en slechte communicatie van BAX

sad Opgelost
heijdent

Tot 5 keer toe belooft bax mij een digitale piano te leveren maar doet dit niet. (oorspronkelijk 3 dagen, inmiddels zijn we een maand verder) Ik ben inmiddels bij de 6e belofte en hoop eerdaags mijn product te krijgen.

Daarnaast krijg ik van Bax 3 mails waar ik niets mee kan en wanneer ik erop reageer geen reactie op terugkrijg. 2 mails bestaan uit track en trace codes van pakketjes die een jaar geleden naar een compleet ander adres zijn gestuurd.
En 1 mail waarin gezegd wordt dat ik mijn product heb teruggestuurd en dat het onduidelijk is hoe nu verder...

Daarnaast heb ik telefonisch te horen gekregen dat mijn product naar iemand anders is gestuurd en dit terwijl alle andere medewerkers een verhaal ophouden over leveranciers met lange levertijden. Oftewel dit bedrijf maakt valse beloften en verzint verhalen. Uitermate slechte communicatie, je moet ze zelf telkens benaderen en dan nog word je teleurgesteld.

Allereerst wens ik mijn digitale piano, daarnaast wil ik dat bax helderheid verschaft waarom ze zo belachelijk met klanten omgaan.

Bax-Shop.nl
    Beste klant,

via andere websites hebben wij ook op jouw klacht geageerd. Inmiddels heb je jouw piano ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de manier waarop de bezorging en de communicatie vanaf onze kant is verlopen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Amanda
    Bax Music

heijdent
ze hebben eindelijk mijn product geleverd.

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?