Opgelost door Bax-Shop.nl: Valse beloften en slechte communicatie van BAX

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 271869
Gebruiker
heijdent
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 5 keer toe belooft bax mij een digitale piano te leveren maar doet dit niet. (oorspronkelijk 3 dagen, inmiddels zijn we een maand verder) Ik ben inmiddels bij de 6e belofte en hoop eerdaags mijn product te krijgen.

Daarnaast krijg ik van Bax 3 mails waar ik niets mee kan en wanneer ik erop reageer geen reactie op terugkrijg. 2 mails bestaan uit track en trace codes van pakketjes die een jaar geleden naar een compleet ander adres zijn gestuurd.
En 1 mail waarin gezegd wordt dat ik mijn product heb teruggestuurd en dat het onduidelijk is hoe nu verder...

Daarnaast heb ik telefonisch te horen gekregen dat mijn product naar iemand anders is gestuurd en dit terwijl alle andere medewerkers een verhaal ophouden over leveranciers met lange levertijden. Oftewel dit bedrijf maakt valse beloften en verzint verhalen. Uitermate slechte communicatie, je moet ze zelf telkens benaderen en dan nog word je teleurgesteld.

De oplossing

Allereerst wens ik mijn digitale piano, daarnaast wil ik dat bax helderheid verschaft waarom ze zo belachelijk met klanten omgaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Bax-Shop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    via andere websites hebben wij ook op jouw klacht geageerd. Inmiddels heb je jouw piano ontvangen. Nogmaals onze excuses voor de manier waarop de bezorging en de communicatie vanaf onze kant is verlopen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

    Met vriendelijke groet,


    Amanda
    Bax Music

Uiteindelijke oplossing

Auteur
heijdent
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben eindelijk mijn product geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bax-Shop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen